عرفان ناصری

عرفان ناصری

متولد : 1365-09-03

عرفان ناصری از بازیگران مطرح تئاتر است که در تاریخ 4 آذر 1365 در تهران به دنیا آمده است.

 

بیوگرافی نویسنده

مدرک تحصیلی

دانش آموخته رشته بازیگری

 

سوابق کاری

لیست فیلم های عرفان ناصری 

شرق شرق است (1390)  سد معبر (1395)  طبقه حساس (1392) 
 جشن دلتنگی (1396) بی همه چیز (1398)    سریال ملکه گدایان (1399)

 

توضیحات

عرفان ناصری از بازیگران مطرح تئاتر است که در تاریخ 4 آذر 1365 در تهران به دنیا آمده است. او دانش آموخته رشته بازیگری است که در کنار تئاتر در چندین فیلم جنجالی و پرفروش نیز بازی کرده است. عرفان ناصری یک برادر بزرگتر به نام علی دارد. 

کارنامه هنری عرفان ناصری

بیوگرافی عرفان ناصری,زندگینامه عرفان ناصری,تصاویر عرفان ناصری

اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در " شرق شرق است"

عرفان ناصری با بازی درخشانش در تئاترهای مختلف توانست خود را در بین بازیگران مطرح کند و پیشنهادات زیادی در  سینما و تلویزیون به او داده شد. 

اولین تجربه بازیگری عرفان ناصری در " شرق شرق است" در سال 90 در کنار بازیگران مطرحی مانند رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، شبنم مقدمی، فرزین محدث و ... بود. 

سکوی پرتاب عرفان ناصری که میتوان از آن به عنوان مهمترین فیلم سینمایی او نام برد، فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 بود. این فیلم برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه «بهترین فیلم بخش جریان‌ های نو جشنواره فیلم پوسان ۲۰۱۷» شده ‌است.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر تئاتر و سینما به همراه تصاویر اینستاگرام او

فیلم سینمایی "سد معبر" فیلمی اجتماعی است که در آن عرفان ناصری در کنار ستارگانی مانند حامد بهداد، باران کوثری و محسن کیایی به خوبی ایفای نقش کرده است.  

فیلم طنز طبقه حساس تجربه جدیدی برای عرفان ناصری بود که توانست در این فیلم نیز در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران، بهاره رهنما و آزاده صمدی بازی در خور توجهی داشته باشد. 

داستان فیلم طبقه حساس در مورد مردی هست که همسرش به تازگی فوت کرده است و او را در یک قبر دو طبقه دفن میکنند ولی پس از مدتی متوجه می شود که مرد دیگری نیز در آن قبر دفن شده است و همین آغاز ماجرای این فیلم کمدی و طنز است. 

 

زندگینامه عرفان ناصری,تصاویر عرفان ناصری,عکس های عرفان ناصری

عرفان ناصری در سریال ملکه گدایان

از دیگر فیلم های عرفان ناصری میتوان به فیلم جشن دلتنگی در سال 1396 به کارگردانی پوریا آذربایجانی اشاره کرد. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی بازیگرانی بودند که عرفان ناصری با آنها هم بازی شد. جشن دلتنگی به زیبایی توانسته است زندگی افراد مختلف را به تصویر بکشد.

منابع : بیتوته