حامد همایون

حامد همایون

متولد : 1361-11-18

سید حامد محمودزاده با نام هنری حامد همایون (زاده ۱۹ بهمن ۱۳۶۱) در شیراز خواننده و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

  • دوباره عشق ۱۳۹۵
  • برزخ عاشقی ۱۴۰۰

شب‌آهنگی (۱۴۰۰)

شب‌های مافیا (۱۳۹۹)

کافه نوا (۱۳۹۸)

مأموریت غیرممکن (۱۳۹۷)

 

توضیحات

فعالیت هنری

اولین تک آهنگ انتشار یافته توسط حامد همایون بارون که زد نام داشت و با ترانه چتر خیس به شهرت رسید. او همچنین اولین آلبوم رسمی خود به اسم دوباره عشق را در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر کرد. آثار وی توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی منتشر می‌شوند.

حامد

کنسرت‌ها

حامد همایون در فاصله ۶ ماه بیش از ۲۰۰ کنسرت برگزار کرد و پس از این اتفاق، محسن رجب پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کرد

مصاحبه‌ها

حامد

مصاحبه با روزنامه جام جم

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.».همچنین وی آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ (قطعه خدا همین حوالیه) را اجرا کرده‌است. به گفتهٔ او در برنامه خندوانه، ۱۰ درصد از عواید کنسرت‌های او به کمک‌های خیریه اختصاص دارد. نخستین کنسرت او به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد.

حامد

ممنوعیت در صدا و سیما

در اردیبهشت سال ۱۳۹۸، اخباری مبنی بر ممنوعیت صدا و تصویر حامد همایون در صدا و سیما منتشر شد. چند روز بعد، همایون این خبر را تأیید کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«سلام … این پست یه پست مخصوصه بابت تشکر ویژه از صداوسیمای عزیز که تا به امروز بدون هیچ چشم داشتی هرآنچه ازدستمون برمیومد بدون هیچ گونه چشم داشت مالی انجام دادیم. از حذف عادل فردوسی پور و چهره‌های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من، روز به روز درحال پیشرفت هستید تبریک ویژه منو بپذیرید»

حامد

ممنوع التصویری حامد همایون با حضور در سریال طنز تلویزیونی حالا بر عکس که از شبکه نسیم پخش شد در سال ۱۴۰۰ به‌طور رسمی خاتمه یافت

ابتلا به کرونا

حامد همایون در مهر ماه سال ۱۳۹۹ به کرونا مبتلا شد و از طریق صفحه اینستاگرامش، ابتلایش به ویروس کرونا را با هوادارانش در میان گذاشت. چندی بعد، محسن رجب پور، تهیه‌کننده و مدیر برنامه وی این خبر را تأیید کرد.