پیام اینالویی

پیام اینالویی

پیام اینالویی، بازیگر تلویزیون و سینما، سال 1364 در اهواز متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

تبریز در مه» (1389)، «قلب یخی» (1391)، «دارکوب» (1390)،«گرداب» (1389)، «پیمان» (1390)

 

توضیحات

پیام اینالویی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1364 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار پیام اینالویی می‌توان به بازیگری در سریال قلب یخی (فصل سوم)، فیلم چهارشنبه و فیلم پی ‌22 اشاره کرد.

پیام اینالویی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در 26 سالگی در فیلم پیمان به کارگردانی مجید فهیم‌خواه بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قلب یخی (فصل سوم)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پیام اینالویی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا فروتن، سپیده خداوردی و پانته‌آ بقایی را تجربه کرد.

پیام

پیام اینالویی در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پیام اینالویی در این سال، بازیگری در سریال قلب یخی (فصل سوم) به کارگردانی سامان مقدم محسوب می‌شود.

پیام

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیام اینالویی بازی در سریال قلب یخی (فصل سوم) بوده است. پیام اینالویی سال 1391 در 27 سالگی در سریال قلب یخی (فصل سوم) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سامان مقدم همکاری داشته است. پیام اینالویی توانست با بازی در سریال قلب یخی (فصل سوم) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، رضا عطاران، هانیه توسلی و هدیه تهرانی بر تجارب او افزود.

پیام اینالویی علاوه‌بر سریال قلب یخی (فصل سوم)، سال 1394 در 30 سالگی در فیلم چهارشنبه نیز بازی کرده است. پیام اینالویی این‌بار با سروش محمدزاده یعنی کارگردان فیلم چهارشنبه و هنرمندانی چون سید شهاب حسینی، نسیم ادبی، فرخنده فرمانی‌زاده و گیتی قاسمی همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پیام اینالویی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. پیام اینالویی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 75% آثار وی سینمایی و 25% آثارش تلویزیونی است. در واقع پیام اینالویی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم چهارشنبه، فیلم پی ‌22 و فیلم پیمان به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال قلب یخی (فصل سوم) بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 33 ساله و بیوگرافی پیام اینالویی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی پیام اینالویی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار پیام اینالویی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم پیام اینالویی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار پیام اینالویی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر پیام اینالویی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی پیام اینالویی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی پیام اینالویی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال قلب یخی (فصل سوم) محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی پیام اینالویی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم پیمان محسوب می‌شود.

پیام

منابع :  منزوم