محمد  هاشمی

محمد هاشمی

محمد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد هاشمی می‌توان به بازیگری در فیلم خان خانم، فیلم رفقای خوب و فیلم روزی که هوا ایستاد اشاره کرد.

محمد هاشمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1376 در فیلم روزی که هوا ایستاد به کارگردانی نادر ابراهیمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم خان خانم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد هاشمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا انوش‌فر، بهارک بهارلو، رامین راستاد و علی ایرانی کرمانی را تجربه کرد.

مهدی هاشمی بازیگر «کوسه» علی عطشانی شد- اخبار سینما و تئ - اخبار فرهنگی  تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم | Tasnim

 

محمد هاشمی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد هاشمی در این سال، بازیگری در فیلم خان خانم به کارگردانی محمود روزبهانی و جعفر روزبهانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد هاشمی بازی در فیلم خان خانم بوده است. محمد هاشمی سال 1395 فیلم خان خانم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محمود روزبهانی همکاری داشته است. محمد هاشمی توانست با بازی در فیلم خان خانم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ثریا قاسمی، عزت‌الله رمضانی‌فر، هوشنگ بنائی و فریبا ترکاشوند بر تجارب او افزود.

محمد هاشمی علاوه‌بر فیلم خان خانم، سال 1394 در فیلم رفقای خوب نیز بازی کرده است. محمد هاشمی این‌بار با مجید قاری‌زاده یعنی کارگردان فیلم رفقای خوب و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی و رضا رویگری همکاری داشت.

بیوگرافی مهدی هاشمی و همسر اول و دومش + ویدیو علنی کردن ازدواج دومش

 

در بیوگرافی محمد هاشمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد هاشمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد هاشمی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم محمد هاشمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد هاشمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد هاشمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد هاشمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد هاشمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم خان خانم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمد هاشمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم روزی که هوا ایستاد محسوب می‌شود.

منظوم