محمدرضا  کوهستانی

محمدرضا کوهستانی

محمدرضا کوهستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمدرضا کوهستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدرضا کوهستانی می‌توان به بازیگری در سریال تب سرد، فیلم مکس و سریال همراز اشاره کرد.

محمدرضا کوهستانی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1381 در سریال همراز به کارگردانی سامان مقدم بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال تب سرد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا کوهستانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ابوالفضل پورعرب، مجید مشیری، عنایت‌الله بخشی و آناهیتا نعمتی را تجربه کرد.

بیوگرافی محمدرضا کوهستانی | نماوا

 

محمدرضا کوهستانی در سال 1382 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا کوهستانی در این سال، بازیگری در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا کوهستانی بازی در سریال تب سرد بوده است. محمدرضا کوهستانی سال 1382 سریال تب سرد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علیرضا افخمی همکاری داشته است. محمدرضا کوهستانی توانست با بازی در سریال تب سرد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن زهتاب، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سید شهاب حسینی بر تجارب او افزود.

محمدرضا کوهستانی علاوه‌بر سریال تب سرد، سال 1383 در فیلم مکس نیز بازی کرده است. محمدرضا کوهستانی این‌بار با سامان مقدم یعنی کارگردان فیلم مکس و هنرمندانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا و پگاه آهنگرانی همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمدرضا کوهستانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محمدرضا کوهستانی را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 50% آثار وی سینمایی و 50% آثارش تلویزیونی است. در واقع محمدرضا کوهستانی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم ما همه خوبیم و فیلم مکس به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال تب سرد و سریال همراز بازی کرده است.

کوهستانی: می‌گفتند کار تلخ است و مردم را ناراحت می‌کند

 

در بیوگرافی محمدرضا کوهستانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمدرضا کوهستانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمدرضا کوهستانی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم محمدرضا کوهستانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمدرضا کوهستانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمدرضا کوهستانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمدرضا کوهستانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمدرضا کوهستانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال تب سرد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمدرضا کوهستانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم ما همه خوبیم محسوب می‌شود.

منظوم