کریم  خودسیانی

کریم خودسیانی

کریم خودسیانی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی کریم خودسیانی

کریم خودسیانی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار کریم خودسیانی می‌توان به فعالیت در فیلم کاتیوشا، فیلم شکلاتی اشاره کرد.

کریم خودسیانی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1395 در فیلم شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کاتیوشا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کریم خودسیانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، ارژنگ امیرفضلی و علی مسعودی را تجربه کرد.

کریم خودسیانی، مجری مسابقه «نما به نما»:وقتی مجری عوض می‌شود، مخاطب در  برابرش گارد می گیرد

 

کریم خودسیانی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم کریم خودسیانی در این سال، فعالیت در فیلم کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کریم خودسیانی فعالیت در فیلم کاتیوشا بوده است. کریم خودسیانی سال 1396 فیلم کاتیوشا به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. کریم خودسیانی توانست با فعالیت در فیلم کاتیوشا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، مهران رجبی و ارژنگ امیرفضلی توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه کریم خودسیانی را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. کریم خودسیانی علاوه‌بر نویسنده به‌عنوان بازیگر و مجری نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر کریم خودسیانی در حرفه‌ی بازیگر، سریال دولت مخفی است. مهم‌ترین اثر کریم خودسیانی در حرفه‌ی مجری، برنامه آدم های خوب شهر است.

کریم خودسیانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

در بیوگرافی کریم خودسیانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی کریم خودسیانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار کریم خودسیانی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم کریم خودسیانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار کریم خودسیانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر کریم خودسیانی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی کریم خودسیانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی کریم خودسیانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم کاتیوشا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی کریم خودسیانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم شکلاتی محسوب می‌شود.

منظوم