احمد  اطراقچی

احمد اطراقچی

احمد اطراقچی طراح سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی احمد اطراقچی

احمد اطراقچی طراح سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار احمد اطراقچی می‌توان به فعالیت در برنامه سرحال اشاره کرد.

احمد اطراقچی در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم احمد اطراقچی در این سال، فعالیت در برنامه سرحال محسوب می‌شود.

احمد اطراقچی: کار در سینمای اجتماعی سخت شده است / فیلم بعدی من یک کمدی  آبرومندانه است

 

احمد اطراقچی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1397 برنامه سرحال به عنوان طراح فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. احمد اطراقچی توانست با فعالیت در برنامه سرحال تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر بهرام عظیمی توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه احمد اطراقچی را بیشتر بعنوان طراح می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. احمد اطراقچی علاوه‌بر طراح به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر احمد اطراقچی در حرفه‌ی کارگردان، برنامه تصویر زندگی است.

رزومه احمد اطراقچی | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

 

در بیوگرافی احمد اطراقچی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی احمد اطراقچی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار احمد اطراقچی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم احمد اطراقچی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار احمد اطراقچی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر احمد اطراقچی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی احمد اطراقچی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی احمد اطراقچی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، برنامه سرحال محسوب می‌شود.

منظوم