پرستو  مقدم

پرستو مقدم

پرستو مقدم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی پرستو مقدم

پرستو مقدم بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پرستو مقدم می‌توان به بازیگری در سریال ترش و شیرین، سریال خوش‌نشین‌ها و سریال بچه‌های نسبتاً بد اشاره کرد.

پرستو مقدم نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1384 در فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ترش و شیرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پرستو مقدم محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ماه‌چهره خلیلی و سحر زکریا را تجربه کرد.

پرستو مقدم در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پرستو مقدم در این سال، بازیگری در سریال ترش و شیرین به کارگردانی رضا عطاران محسوب می‌شود.

پرستو مقدم - بازیگر: فیلم ها و آثار | منظوم

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پرستو مقدم بازی در سریال ترش و شیرین بوده است. پرستو مقدم سال 1385 سریال ترش و شیرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا عطاران همکاری داشته است. پرستو مقدم توانست با بازی در سریال ترش و شیرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شهره سلطانی، حمید لولایی، رضا عطاران و رضا شفیعی‌جم بر تجارب او افزود.

پرستو مقدم علاوه‌بر سریال ترش و شیرین، سال 1389 در سریال خوش‌نشین‌ها نیز بازی کرده است. پرستو مقدم این‌بار با سعید آقاخانی یعنی کارگردان سریال خوش‌نشین‌ها و هنرمندانی چون علی صادقی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین و امیر غفارمنش همکاری داشت.

در این سال‌ها پرستو مقدم با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حلیمه سعیدی با 2 مرتبه، بهشاد شریفیان با 2 مرتبه، خشایار راد با 2 مرتبه، حمید لولایی با 2 مرتبه و اشکان خطیبی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با پرستو مقدم داشته‌اند.

فیلم های پرستو مقدم + بیوگرافی

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پرستو مقدم آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. پرستو مقدم را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 67% آثار وی تلویزیونی و 33% آثارش سینمایی است. در واقع پرستو مقدم از مجموع 6 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه‌های نسبتاً بد، سریال خوش‌نشین‌ها، سریال گزارش یک اعدام و سریال ترش و شیرین نام‌های و در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم مزد عشق و فیلم تله بازی کرده است.

اینستاگرام پرستو مقدم یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. پرستو مقدم در اینستاگرام بیش از 1،150 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 89 نفر را دنبال می‌کند. همچنین پرستو مقدم تاکنون در اینستاگرام بیش از 136 پست بارگذاری کرده است. پرستو مقدم فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/11/03 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 304 لایک و 17 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی پرستو مقدم تاکنون بیش از 796 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی پرستو مقدم تاکنون بیش از 166 نظر ثبت شده است.

در بیوگرافی پرستو مقدم آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی پرستو مقدم و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار پرستو مقدم در منظوم سر بزنید. همه 6 اثر مهم پرستو مقدم در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار پرستو مقدم در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر پرستو مقدم در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی پرستو مقدم درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی پرستو مقدم بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال ترش و شیرین محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی پرستو مقدم کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مزد عشق محسوب می‌شود.

منظوم