پیام  کرمی

پیام کرمی

پیام کرمی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

پیام کرمی نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پیام کرمی می‌توان به فعالیت در فیلم تابستان داغ، فیلم آستیگمات و فیلم حبیب آقا اشاره کرد.

پیام کرمی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم پیام کرمی در این سال، فعالیت در فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد محسوب می‌شود.

بیوگرافی پیام کرمی | نماوا

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیام کرمی فعالیت در فیلم تابستان داغ بوده است. پیام کرمی سال 1395 فیلم تابستان داغ به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. پیام کرمی توانست با فعالیت در فیلم تابستان داغ تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر علی مصفا، پریناز ایزدیار، مینا ساداتی و صابر ابر توانست سطح کاری او را متحول کند.

پیام کرمی علاوه‌بر فیلم تابستان داغ، سال 1396 در فیلم آستیگمات نیز فعالیت داشته است. پیام کرمی این‌بار با مجیدرضا مصطفوی یعنی کارگردان فیلم آستیگمات و هنرمندانی چون نیکی کریمی، حسین پاکدل، بهنوش بختیاری و هادی حجازی‌فر همکاری داشت.

پیام کرمی سال 1395 برای فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد توانست در 35مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه نامزد شود.

در بیوگرافی پیام کرمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی پیام کرمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار پیام کرمی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم پیام کرمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار پیام کرمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر پیام کرمی در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی پیام کرمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی پیام کرمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم تابستان داغ محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی پیام کرمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم حبیب آقا محسوب می‌شود.

منظوم