سام  کلانتری

سام کلانتری

سام کلانتری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی سام کلانتری

سام کلانتری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سام کلانتری می‌توان به کارگردانی برنامه گاراژ 888 اشاره کرد.

سام کلانتری: جریان نخ‌نمای تفکیک بین سینمای داستانی و مستند از بین خواهد  رفت / ساخت مستند ورزشی کاری طاقت‌فرساست

 

سام کلانتری در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم سام کلانتری در این سال، فعالیت در برنامه گاراژ 888 به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سام کلانتری فعالیت در برنامه گاراژ 888 بوده است. سام کلانتری کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 برنامه گاراژ 888 را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از سام کلانتری نقل قول شده است که برای کارگردانی در برنامه گاراژ 888 و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. سام کلانتری توانست با فعالیت در برنامه گاراژ 888 تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رویا نونهالی، رامین حیدری فاروقی، شقایق دهقان و فرهاد آئیش توانست سطح کاری او را متحول کند.

سام کلانتری: جریان نخ‌نمای تفکیک بین سینمای داستانی و مستند از بین خواهد  رفت / ساخت مستند ورزشی کاری طاقت‌فرساست

 

اینستاگرام سام کلانتری یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. سام کلانتری در اینستاگرام بیش از 11،734 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 566 نفر را دنبال می‌کند. همچنین سام کلانتری تاکنون در اینستاگرام بیش از 1،008 پست بارگذاری کرده است. سام کلانتری فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1391/09/26 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 10 لایک و 0 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی سام کلانتری تاکنون بیش از 2،123 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی سام کلانتری تاکنون بیش از 189 نظر ثبت شده است.

منظوم