سهیل  قاصدی

سهیل قاصدی

سهیل قاصدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران بوده که در ۲۷ تیر ماه دهه ۷۰ متولد شده است 

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بیوگرافی سهیل قاصدی

سهیل قاصدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران بوده که در ۲۷ تیر ماه دهه ۷۰ متولد شده است علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز فعالیت دارد

شروع فعالیت سهیل قاصدی

 

بیوگرافی سهیل قاصدی | نماوا

 

سهیل قاصدی نخستین تجربه بازیگری را در فیلم پسرکشی و در سل 98 کسب کرد. پسرکشی فیلمی به کارگردانی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی صادق یاری محصول سال 1398 است. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون ژاله صامتی ، آرمان درویش ، بهاره کیان افشار ، لیلا زارع ، لیلا اوتادی ، نسیم ادبی ، فرخ نعمتی ، گلوریا هاردی ، صحرا اسداللهی ایفای نقش کرد.

سهیل قاصدی گوینده رادیو

سهیل قاصدی چند سالی است که در رادیو فعالیت دارد و در برنامه ها و تیزر ها و آنونس برخی سریال ها چون فصل سوم سریال شهرزاد را در شبکه رادیویی فرهنگ با صدای این جوان ایرانی است. او همچنین در رادیو ایران و در شبکه ایران کالا در برنامه تراز به عنوان مجری و گوینده کار میکند.

شهرت سهیل قاصدی

سهیل قاصدی در برنامه های تلویزیونی مختلفی اجرا داشته است اما از مهمترین کارهای اجرایی او می توان به برنامه (ایستگاه) اشاره کرد. سهیل قاصدی نیز این برنامه را جزو بهترین کارهایش میداند. کاری بود با آهنگی از آلبوم باران عشق استاد ناصر چشم آذر.

فعالیت تبلیغاتی سهیل قاصدی

وی همچنین در حوزه تبلیغات نیز فعالیت می کند و تاکنون تبلیغات شرکت های بزرگی مثل "چرم مشهد" را انجام داده است.

بیوگرافی سهیل قاصدی بازیگر سریال دردسرهای شیرین + همسرش | عکس های شخصی

 

همسر سهیل قاصدی

سهیل قاصدی در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

ماجرای رابطه عاشقانه با مریم مومن

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرد که به فردی علاقه مند است و طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است مشخص شده که این فرد سهیل قاصدی بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم مومن و سهیل قاصدی در اکران فیلم پسر کشی که سهیل بازیگر آن بوده با هم آشنا میشوند. و بعدش با هم دوست میشوند. سهیل بازیگر و گوینده است. مریم مومن بعد از اینکه اعلام کرد اول اسم عشقش سین هست عده ای حدس درست را زدند که آن شخص سهیل قاصدی است مریم مومن یه قلب برای سهیل کامنت گذاشته سهیل مادر و خاله مریم را نیز فالو کرده است.

ساعد نیوز