شهاب  شادابی

شهاب شادابی

شهاب شادابی، مدل، بازیگر سینما و تلویزیون، سال 1363 در شهر تهران متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

شهاب شادابی، مدل، بازیگر سینما و تلویزیون، سال 1363 در شهر تهران متولد شد.

شهاب شادابی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1363 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار شهاب شادابی می‌توان به بازیگری در سریال نفس، سریال کیمیا و فیلم دعوتنامه اشاره کرد.

شهاب شادابی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1394 در 31 سالگی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نفس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شهاب شادابی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی را تجربه کرد.

شهاب شادابی | بیوگرافی شهاب شادابی و ناگفته های سهیل در سریال بوی باران

 

شهاب شادابی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شهاب شادابی در این سال، بازیگری در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان، فیلم دعوتنامه به کارگردانی مهرداد فرید و فیلم توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شهاب شادابی بازی در سریال نفس بوده است. شهاب شادابی سال 1395 در 32 سالگی در سریال نفس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جلیل سامان همکاری داشته است. شهاب شادابی توانست با بازی در سریال نفس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ساناز سعیدی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها شهاب شادابی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک احمدی با 2 مرتبه و سودابه بیضایی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با شهاب شادابی داشته‌اند.

آخرین سکانس برایم به لحاظ حسی سخت بود | منظوم

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی شهاب شادابی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. شهاب شادابی را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 50% آثار وی سینمایی و 50% آثارش تلویزیونی است. در واقع شهاب شادابی از مجموع 4 اثری که در کارنامه دارد، در 2 اثر در سینما با نام‌های فیلم دعوتنامه و فیلم توچال به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال نفس و سریال کیمیا بازی کرده است.

شهاب شادابی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در مجموع در کارنامه 34 ساله و بیوگرافی شهاب شادابی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی شهاب شادابی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار شهاب شادابی در منظوم سر بزنید. همه 4 اثر مهم شهاب شادابی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار شهاب شادابی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر شهاب شادابی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی شهاب شادابی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی شهاب شادابی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نفس محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شهاب شادابی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم توچال محسوب می‌شود.

منظوم