سینا  رازانی

سینا رازانی

سینا رازانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

سینا رازانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1358 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار سینا رازانی می‌توان به بازیگری در فیلم هزار پا، فیلم بیست و یک روز بعد و سریال اشک‌ها و لبخندها اشاره کرد.

سینا رازانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1383 در 25 سالگی در فیلم ماهی‌ها عاشق می‌شوند به کارگردانی علی رفیعی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هزار پا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سینا رازانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا کیانیان، رویا نونهالی، گلشیفته فراهانی و مریم سعادت را تجربه کرد.

بیوگرافی سینا رازانی بازیگر سینما و تئاتر(+تصاویر) | سینا - آریا

 

سینا رازانی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سینا رازانی در این سال، بازیگری در فیلم هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سینا رازانی بازی در فیلم هزار پا بوده است. سینا رازانی سال 1396 در 38 سالگی در فیلم هزار پا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابوالحسن داوودی همکاری داشته است. سینا رازانی توانست با بازی در فیلم هزار پا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی و لاله اسکندری بر تجارب او افزود.

سینا رازانی علاوه‌بر فیلم هزار پا، سال 1395 در 37 سالگی در فیلم بیست و یک روز بعد نیز بازی کرده است. سینا رازانی این‌بار با سیدمحمدرضا خردمندان یعنی کارگردان فیلم بیست و یک روز بعد و هنرمندانی چون ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی همکاری داشت.

تیوال | سینا رازانی

 

در این سال‌ها سینا رازانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امید روحانی با 3 مرتبه، سیامک صفری با 3 مرتبه، افشین خورشید باختری با 2 مرتبه، اصغر ضرابی با 2 مرتبه و سیروس گرجستانی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با سینا رازانی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سینا رازانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سینا رازانی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 55% آثار وی سینمایی و 45% آثارش تلویزیونی است. در واقع سینا رازانی از مجموع 20 اثری که در کارنامه دارد، در 11 اثر در سینما با نام‌های فیلم هزار پا، فیلم بیست و یک روز بعد، فیلم کلمه سکوت کلمه، فیلم نیمه‌شب اتفاق افتاد، فیلم سیستم گرون هلم، فیلم خودزنی، فیلم عجایب المخلوقات، فیلم کیفر، فیلم چاله، فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر و فیلم ماهی‌ها عاشق می‌شوند به ایفای نقش پرداخته و در 9 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال سال‌های ابری، سریال عصر پاییزی، سریال خانه اجاره‌ای، سریال زمین انسان‌ها، سریال اشک‌ها و لبخندها، سریال گاو صندوق، سریال قفل یعنی کلید، سریال آخرین روز‌ماه و سریال شهریار بازی کرده است.

اینستاگرام سینا رازانی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. سینا رازانی در اینستاگرام بیش از 20،694 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 209 نفر را دنبال می‌کند. همچنین سینا رازانی تاکنون در اینستاگرام بیش از 473 پست بارگذاری کرده است. سینا رازانی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1393/11/03 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 555 لایک و 73 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی سینا رازانی تاکنون بیش از 5،270 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی سینا رازانی تاکنون بیش از 305 نظر ثبت شده است.

سینا رازانی - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در مجموع در کارنامه 39 ساله و بیوگرافی سینا رازانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سینا رازانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سینا رازانی در منظوم سر بزنید. همه 20 اثر مهم سینا رازانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سینا رازانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سینا رازانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سینا رازانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سینا رازانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم هزار پا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سینا رازانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم کلمه سکوت کلمه محسوب می‌شود.

منظوم