امید  علومی

امید علومی

متولد : 1366-07-30

امید علومی خواننده و بازیگر جوان ایرانی متولد آبان ۱۳۶۶ است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

امید علومی درباره نحوه ورودش به سینما گفته است که توسط یک دوست خانوادگی برای ساخت موسیقی و آهنگ‌های فیلمی از داوود توحید پرست معرفی شده است. آقای توحید پرست از او خواسته تا نقش اول فیلم را نیز بازی کند و امید این نقش را قبول کرده، اما متاسفانه فیلم توقیف شده و بازی او در این فیلم دیده نشد.

پس از این او در سال ۱۳۹۲ در فیلم «دربست آزادی» مهرشاد کارخانی بازی نمود و با سحر قریشی، سروش صحت و حسام شجاعی همبازی شد.

فیلم‌های امید علومی و فعالیت‌های کاری او

همان طور که گفته شد اولین فیلم سینمایی امید علومی، فیلم دربست آزادی است. امید علومی بعد از این فیلم در سال ۱۳۹۳ در فیلم‌های دریا کنار و شانس، عشق، تصادف به کارگردانی آرش معیریان بازی کرد. فیلم «دریا کنار» از مهمترین آثار اوست که ساخت موسیقی و آهنگ‌های فیلم نیز بر عهده امید بوده است. بعد از حضور موفق او در فیلم دریا کنار، امید علومی در فیلم دو لکه ابر نیز بازی کرده است.

حرفهای نگفتنی امید علومی و همسرش سحر قریشی +عکس

 

نامزدی و طلاق امید علومی و سحر قریشی

شاید یکی از جالب‌ترین حاشیه‌های امید علومی، نامزدی او با سحر قریشی باشد که سر و صدای زیادی به پا کرد. گفته می‌شود که این دو بعد از بازی در فیلم دریا کنار و آشنایی بیشتر با هم نامزد کرده اند. این شایعه وجود دارد که سحر قریشی باعث ورود امید علومی به دنیای بازیگری شده است که هر دوی آن‌ها این موضوع را رد نموده اند. 

دانلود آهنگ های امید علومی Omid Oloumi خواننده » بیوگرافی

 

علایق و سرگرمی‌های امید علومی

این خواننده جوان، بسیار به ورزش علاقه دارد و از ورزش‌های مورد علاقه او می‌توان به تنیس و ورزش‌های رزمی اشاره نمود. به دلیل درگیری‌های کاری وقت زیادی برای مطالعه ندارد، اما گفته از هر فرصتی برای کتاب خواندن استفاده می‌کند و علاقه زیادی به کتاب‌های رمان دارد.

از دیگر علایق جالب این بازیگر جوان می‌توان به خرید کردن و تیپ زدن اشاره کرد. امید علومی به وضعیت ظاهری خود بسیار اهمیت می‌دهد و دوست دارد همیشه ظاهری مرتب و آراسته داشته باشد، این موضوع می‌تواند به دلیل فعالیت او در حوزه مدلینگ باشد.

ستاره