ایمان  برات پور

ایمان برات پور

متولد : 1368-02-01

ایمان برات پور, بازیگر و خواننده در اواخر دهه ۶۰ در تهران متولد شد

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

ایمان برات پور, بازیگر و خواننده در اواخر دهه ۶۰ در تهران متولد شد. او در زمینه خوانندگی و بازیگری و نویسندگی تئاتر و کارگردانی فعالیت دارد و در حال حاضر در سریال هم سایه در نقش هومن ایفای نقش کرده است و آهنگ جدیدی را نیز به نام عطر عاشقی وارد بازار کرده است

ازدواج و همسر

ایشان در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است

بیوگرافی ایمان برات پور

فعالیت های هنری

برات پور بازیگری را از تئاتر شروع کرده و تا کنون در چندین نمایش ایفای نقش کرده است. جدیدترین نمایشی که در آن حضور داشت شب بیرون از خانه بوده است‌

او برای اولین بار در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار در نقش محمد در کنار مهراوه شریفی نیا، مهدی پاکدل، آزیتا حاجیان و … جلوی دوربین حاضر شد .

جدیدترین کار هنری ایمان برات پور، ایفای نقش در سریال هم سایه در نقش هومن پسر فرخ یا بازی پیام دهکردی و ثریا با بازی شقایق فراهانی در کنار بازیگرانی چون مجید مظفری، مائده طهماسبی، ناصر سجادی و آزاده سیفی و امیراحمد قزوینی و … می باشد.

بیوگرافی ایمان برات پور بازیگر سریال هم سایه

از دیگر فیلم ها و سریال های ایشان می توان به فیلم کوتاه رستگاری اشاره کرد که در قامت کارگردان به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ راه یافت.

این فیلم از بین بیش از ۳۶۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ ،توانست در میان ۲۶۵ فیلم منتخب به بخش ملی جشنواره راه یابد و در کتاب ملی جشنواره به راه یابد.

او همچنین در فيلم كوتاه “سگ جون” در نقش میزان فروش به کارگردانی امین فلاح زاده بازی کرده و موفق شد با این فیلم به بخش مسابقاتی فستیوال فرست تایم فیلم ميكر انگلستان راه یابد.

سریال های گاندو بازگشت و فیلم کیک تولد از دیگر آثار بازیگری و هنری ایشان هستند.

زندگینامه ایمان برات پور

فعالیت در خوانندگی و موسیقی

ایمان برات پور علاوه بر فعالیت در حوزه سینما ، در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز دستی بر آتش دارد و به عنوان خواننده تاکنون چند آهنگ و ترانه بسیار زیبا را وارد بازار کرده است.

جدیرترین ترانه او در سال ۱۴۰۰ عطر عاشقی نام دارد که با تنظیم: سینا ملکی و ترانه ای از دل آرا امیری منتشر شده است.

ایمان برات پور و تاکنون چندین آهنگ رسمی و ده ها اجرا در نقاط مختلف کشور در کارنامه خود دارد

او در سال ۹۱ از شبکه جهانی جام جم به عنوان جوانترین خواننده ی پاپ ایران معرفی و شناخته شد.

عکس های جدید ایمان برات پور

پیج اینستاگرام ایمان برات پور

ایمان برات‌پور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و فضای مجازی فعالیت دارد و نشانی پیج اینستاگرام او imanbaratpour می باشد که می توانید عکس ها و تصاویر جدید این هنرمند ایرانی را مشاهده کنید

منبع: حرف تازه