عسل  قرایی

عسل قرایی

متولد : 1387-09-30

عسل قرایی بازیگر سریال بانوی سردار در سریال جدید خود در شبکه نمایش خانگی در دیو و ماه پیشونی در نقش عسل که هم نام خودش می باشد حضور دارد و باید گفت او با وجود سن کم یکی از چهره های سرشناس می باشد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

بازیگر نوجوان با فیلم دزد پری کار هنری خود را آغاز کرد و با سریال بانوی سردار به شهرت رسید و با وجود سن کمش در فیلم و سریال های مشهوری به ایفای نقش پرداخت است

بیوگرافی عسل قرایی

عسل قرایی متولد ۱ دی ۱۳۸۷ در تهران می باشد و در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌ کند و به جز خودش یک برادر دارد که سه سال از عسل کوچکتر است.

شروع فعالیت هنری

او فعالیت هنری خویش را از شش سالگی با بازی در فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت آغاز کرد و پس از آن در آثاری همچون «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده، «درنا دختر آهو» حسین قناعت، «کتیبه» حسین قاسمی جامی، «سرکوب» رضا گوران، «لالا کن» مصطفی قربان‌پور، «مأموریت غیرممکن» یعقوب غفاری، «بانوی سردار» پرویز شیخ طادی و «والدین امانتی» به کارگردانی حسین قناعت به‌عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

بیوگرافی عسل قرایی

او می‌ گوید: موفقیتش در عرصه بازیگری باعث شده است که دوستانش هم به بازی در فیلم علاقه‌ مند شوند و می‌ خواهند که او واسطه این کار شود می‌گوید: حتی بعضی از دوستانم به من می‌گویند ما را معرفی کن که بازی کنم. باید بگویم بازی در این فیلم روی درس‌هایم تأثیر نگذاشته و هم چنان درسخوان هستم.

عسل قرایی می‌ گوید: بعد از اینکه وارد حرفه بازیگری شدم چاره‌ ای ندارم به‌جز اینکه برنامه‌ ریزی شده زندگی کنم. بیشتر وقتم را برای جبران درس‌ های عقب ‌افتاده می‌ گذارم. البته با دوستانم هم برای بازی بیرون می‌ رویم و خیلی بازی‌ کردن را دوست دارم.

بیوگرافی عسل قرایی

بازیگر سریال بانوی سردار

سل قرایی در سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی نقش‌ آفرینی کرده است. این مجموعه تلویزیونی از تولیدات صداوسیمای چهارمحال و بختیاری بوده که در ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است و در مرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه سیما پخش شده است.

بانوی سردار بخشی از زندگی بی‌بی مریم ملقب به سردار مریم را روایت می‌کند. بی بی مریم بختیاری خواهر علیقلی‌خان سردار اسعد بود و فرزند حسینقلی خان. فرزند او علیمردان خان هم از مبارزان این دوره تاریخی بود.

بیوگرافی عسل قراییبازیگران سریال بانوی سردار

بی‌بی مریم با ایستادگی مقابل ظلم خوانین این منطقه بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد. علی‌مردان خان فرزند او هم با وحدت بخشیدن بین اقوام ترک و لر، توانست مقابل نیروهای انگلیسی که از حمایت حکومت مرکزی برخوردار بودند بایستد. سریال بر اساس شخصیت بی بی مریم ساخته شده‌است و بر اساس یک برداشت آزاد از زندگی شخصیت داستان تولید شده است.

عسل اولین بار برای فیلم دزد و پری به کارگردان این فیلم معرفی شد. هرچند او ۶ ساله بود اما زمانی که مقابل دوربین قرار گرفت اعتماد به نفس و دیالوگ گویی مسلط او هنرپیشه‌ های دیگر را متحیر کرد.

بیوگرافی عسل قرایی در دیو و ماه پیشونی

این سریال به کارگردانی حسین قناعت، تهیه‌کنندگی مهدی یاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا در ژانر فانتزی و با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران ساخته شده است.

دیو و ماه پیشونی، داستان زندگی کیمیاگری با دختر شش‌ ساله‌ اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌ شود…

بیوگرافی عسل قراییپشت صحنه سریال بانوی سردار

گفتنی است دیو و ماه پیشونی، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان است که پیش از این نیز سریال هشتگ خاله سوسکه را برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرده بود.

علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، اصغر سمسارزاده، نگین معتضدی، رامین ناصر نصیر، خشایار راد، سیاوش چراغی پور، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، علی کاظمی، آتش تقی پور، احمدرضا اسعدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی مهرداد حسن پور، علی زیاری، الهه محمودی یکتا، غلام قلندری، یوسف صادقی، ساحل بکرانی، یزدان کوکبی صبا بازیگران این مجموعه هستند.

داستان سریال دیو و ماه پیشونی

این سریال موزیکال توسط مهرداد کورورش نیا و بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی به نگارش در آمده و در خلاصه داستان آن آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو در فضایی فانتزی و شاد همسفر می شود، سفری در دنیای امروز برای کودک درون همه افراد خانواده…

سریال «دیو و ماه پیشونی» بر اساس یکی از افسانه‌ های کهن ایرانی نوشته شده است و در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی فانتزی و شاد هم سفر می شود؛ سفری در دنیای امروز برای کودک درون همه افراد خانواده.

بیوگرافی عسل قراییعسل قرایی در دیو ماه پیشونی

بیوگرافی عسل قرایی بازیگر و حواشی وی

عسل قرایی در سریال «منم دوست دارم ۲» به کارگردانی مجید پرکار در کنار بازیگرانی چون مازیار (شهره) لرستانی و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش پرداخته است، این سریال از شبکه سلامت صداوسیما پخش شده است.

عسل قرایی در ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ عکسی با لباس عروس در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که بسیار جنجال‌برانگیز شد و در پی آن مجلات و نشریات اینترنتی و صفحات مجازی با تیتر زرد «بازیگر ۱۳ساله عروس شد» به این جنجال دامن زدند.

عسل قراییعکس جنجالی عسل قرایی

او در آثاری هم چون «سرکوب»، «ماموریت غیرممکن»، «بانوی سردار»، «لالا کن»، «ناهید»، «دزد و پری» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

گفتگو با عسل قرایی بازیگر مشهور

عسل قرایی می‌گوید عاشق سینماست و علاقه زیادش به سینما باعث شد تا خانواده‌اش راه رسیدن به سینما را برایش هموار کنند. او می‌گوید یکی از آرزوهایش این است که سالن‌ های سینمای مخصوص کودکان وجود داشته باشد و فیلم‌ های مربوط به کودک در این سینماها نمایش داده شود.

سریالعسل قرایی و بازیگران سریال منم دوست دارم

او در مصاحبه‌ای درباره فیلم‌هایی که بازی کرده صحبت کرده و گفته‌است: فیلم سینمایی سرکوب به کارگردانی رضا گوران آخرین کاری است که بازی کردم و آماده اکران است.

و درباره فیلم ماموریت غیرممکن گفته است: از بازی در فیلم «لالاکن» با آقای یعقوب غفاری آشنا شدم. بعد از بازی در سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، آقای غفاری پیشنهاد بازی در فیلمشان را دادند و من هم رفتم.

عسل در فیلم ماموریت غیر ممکن نقش دختر پژمان بازغی را بازی کردم که یک دختر شیطان و بازیگوش بود. واقعاً نقشم را دوست داشتم. کارگردانی غفاری هم خیلی خوب بود و به من کمک کرد.

فیلمعسل قرایی و پژمان بازغی در فیلم ناهید

وی درباره فیلم لالاکن هم گفته: ماجرای این فیلم درباره پسری است که پدر و مادرش با هم اختلاف دارند و به خاطر همین اختلاف و دعوا می‌خواهند از هم جدا شوند، من نقش یک عروسک خیالی را بازی می‌ کنم که در خیالات آن پسر به کمکش می‌‌آیم.

بیوگرافی عسل قرایی بازیگر مشهور

او می گوید موفقیتش در عرصه بازیگری باعث شده‌است که دوستانش هم به بازی در فیلم علاقه مند شوند و می‌خواهند که او واسطه این کار شود می‌ گوید: حتی بعضی از دوستانم به من می‌گویند ما را معرفی کن که بازی کنم. باید بگویم بازی در این فیلم روی درس‌هایم تأثیر نگذاشته و هم چنان درسخوان هستم.

عسل قراییعسل قرایی

درآمد عسل قرایی از فیلم‌ هایش در یک حساب مخصوص که از سوی والدینش درنظر گرفته شده برای او نگهداری می‌شود. او یکی از کودکان ایرانی است که در سن ۱۰ سالگی خودش درامد دارد وپول قابل توجهی هم جمع آوری کرده‌ است.

به گفته نزدیکانش عسل قرایی بیشتر وقتش را زمانی که سرکاری نیست صرف جبران درس‌ های عقب مانده و کلاس‌های بازیگری می‌کند و همچنان در این کلاس‌ها ثبت نام می‌کند و با اساتید بزرگی دوره گذارنده‌ است. او علاوه بر کلاس بازیگری در کلاس‌های فن بیان نیز شرکت می‌کند.

منبع: پرشین تیوی