الهام  جدی

الهام جدی

الهام جدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

الهام جدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار الهام جدی می‌توان به بازیگری در سریال گمشدگان اشاره کرد.

الهام جدی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الهام جدی در این سال، بازیگری در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی محسوب می‌شود.

عکس های الهام جدی بازیگر سریال "سیاوش"

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الهام جدی بازی در سریال گمشدگان بوده است. الهام جدی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال گمشدگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا کریمی همکاری داشته است. الهام جدی توانست با بازی در سریال گمشدگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری بر تجارب او افزود.

بیوگرافی الهام جدی | نماوا

 

در بیوگرافی الهام جدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی الهام جدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار الهام جدی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم الهام جدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار الهام جدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر الهام جدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی الهام جدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی الهام جدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گمشدگان محسوب می‌شود.

منظوم