اشکان  حسن پور

اشکان حسن پور

اشکان حسن پور، بازیگر جوان و تازه کار، سینما و تلویزیون ایران است. او که بیش از این در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بازی کرد و درخشید. اکنون در سریال قورباغه نیز نقش افرینی کرده است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

اشکان حسن پور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده است.او در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم او در این سال، بازیگری در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی محسوب می‌شود. که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. اشکان حسن پور توانست با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی،بر تجارب او افزود.

اشکان حسن پور

علاقه او به ورزس و ادبیات

این بازیگر به دو چیز خیلی علاقه دارد. یکی ورزش است که بیشتر اوقات خود را صرف آن می کند. و در باشگاه به تمرینات بدنسازی و دیگر ورزش ها می پردازد و دیگری ادبیات و شعر است که در صفحه اش می توان رد این عشق و علاقه را به ویژه به اشعار حکیم خیام نیشابوری دید.

اشکان حسن پور

ارتباط حسن پور با هومن سیدی

رابطه هومن سیدی و اشکان فقط به دنیای کار و دوربین محدود نمی شود و  با هم رفیق هستند. به گونه ای که حسن پور در صفحه اش در اینستاگرام به او لقب خوش قلب ترین آدم دنیا را داده است.

اشکان حسن پور

بازی در سریال قورباغه

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ می باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد.اشکان حسن پور نیز برای دومین با هومن سیدی همکاری کرده و در سریال قورباغه ایفای نقش کرده است و عهده دار نقش فرید است.فرید یکی از سه جوانی است در جریان سرقت از مردی ثروتمند گرفتار ماجراهای عجیب و غریبی می شوند. دو دوست دیگر جواد با بازی شهروز دل افکار و رامین با بازی صابر ابر هستند.

اشکان حسن پور

 منبع: حرف تازه