‏محمد‌رسول صفری‏

‏محمد‌رسول صفری‏

محمد‌رسول صفری، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد رسول صفری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد رسول صفری می‌توان به بازیگری در سریال برادر، سریال پرستاران (فصل دوم) و سریال کیمیا اشاره کرد.

محمد رسول صفری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در فیلم عطسه های نحس به کارگردانی محمد خراط زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال برادر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد رسول صفری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آرام جعفری، نیما شاهرخ‌شاهی و حدیثه تهرانی را تجربه کرد.

مصاحبه و بیوگرافی محمد رسول صفری (+تصاویر)

 

محمد رسول صفری در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد رسول صفری در این سال، بازیگری در سریال برادر به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد رسول صفری بازی در سریال برادر بوده است. محمد رسول صفری سال 1395 سریال برادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. محمد رسول صفری توانست با بازی در سریال برادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حسین یاری، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی و حسن پورشیرازی بر تجارب او افزود.

محمد رسول صفری علاوه‌بر سریال برادر، سال 1396 در سریال پرستاران (فصل دوم) نیز بازی کرده است. محمد رسول صفری این‌بار با شهرام شاه‌حسینی، علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید یعنی کارگردان سریال پرستاران (فصل دوم) و هنرمندانی چون امین زندگانی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی همکاری داشت.

محمد‌رسول صفری - عکس ها و تصاویر، بیوگرافی و زندگی نامه | منظوم

 

در این سال‌ها محمد رسول صفری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نسرین نکیسا با 3 مرتبه، رضا توکلی با 3 مرتبه، پوریا پورسرخ با 3 مرتبه، سوگل طهماسبی با 2 مرتبه و علی کشاورز با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با محمد رسول صفری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمد رسول صفری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. محمد رسول صفری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 57% آثار وی سینمایی و 43% آثارش تلویزیونی است. در واقع محمد رسول صفری از مجموع 7 اثری که در کارنامه دارد، در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم پاسیو، فیلم حبیب آقا، فیلم غیر مجاز و فیلم عطسه های نحس به ایفای نقش پرداخته و در 3 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال پرستاران (فصل دوم)، سریال برادر و سریال کیمیا بازی کرده است.

بیوگرافی محمد رسول صفری | نماوا

 

در بیوگرافی محمد رسول صفری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمد رسول صفری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمد رسول صفری در منظوم سر بزنید. همه 7 اثر مهم محمد رسول صفری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمد رسول صفری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمد رسول صفری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمد رسول صفری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمد رسول صفری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال برادر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمد رسول صفری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم حبیب آقا محسوب می‌شود.

منظوم