نغمه  نادری

نغمه نادری

نغمه نادری، چهره‌پرداز سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مختارنامه»، فیلم سینمایی «دل‌شکسته» فعالیت داشته است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

نغمه نادری چهره‌پرداز سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نغمه نادری می‌توان به فعالیت در سریال مختارنامه، فیلم دل‌شکسته اشاره کرد.

نغمه نادری کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1387 در فیلم دل‌شکسته به کارگردانی علی روئین‌تن به عنوان چهره‌پرداز فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مختارنامه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نغمه نادری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی و محمود‌ پاک‌نیت را تجربه کرد.

نغمه نادری در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم نغمه نادری در این سال، فعالیت در سریال مختارنامه به کارگردانی سید داود میر‌باقری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نغمه نادری فعالیت در سریال مختارنامه بوده است. نغمه نادری سال 1390 سریال مختارنامه به عنوان چهره‌پرداز فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. نغمه نادری توانست با فعالیت در سریال مختارنامه تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، انوشیروان ارجمند و ژاله علو توانست سطح کاری او را متحول کند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نغمه نادری آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است.

در بیوگرافی نغمه نادری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی نغمه نادری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار نغمه نادری در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم نغمه نادری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار نغمه نادری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر نغمه نادری در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی نغمه نادری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی نغمه نادری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مختارنامه محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی نغمه نادری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دل‌شکسته محسوب می‌شود.

منبع: منظوم