رضا  مرتضوی

رضا مرتضوی

رضا مرتضوی، آهنگساز و بازیگر سال 1360 در تهران متولد شد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

رضا مرتضوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1360 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار رضا مرتضوی می‌توان به بازیگری در فیلم به دنیا آمدن، فیلم چارلی در تهران اشاره کرد.

رضا مرتضوی - بیوگرافی، زندگی نامه و کارنامه هنری | منظوم

 

رضا مرتضوی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رضا مرتضوی در این سال، بازیگری در فیلم به دنیا آمدن به کارگردانی محسن عبدالوهاب محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رضا مرتضوی بازی در فیلم به دنیا آمدن بوده است. رضا مرتضوی سال 1394 در 34 سالگی در فیلم به دنیا آمدن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محسن عبدالوهاب همکاری داشته است. رضا مرتضوی توانست با بازی در فیلم به دنیا آمدن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هدایت هاشمی، الهام کردا، پونه عبدالکریم‌زاده و نیکی نصیریان بر تجارب او افزود.

رضا مرتضوی علاوه‌بر فیلم به دنیا آمدن، سال 1396 در 36 سالگی در فیلم چارلی در تهران نیز بازی کرده است. رضا مرتضوی این‌بار با مهدی آقا بابایی یعنی کارگردان فیلم چارلی در تهران و هنرمندانی چون امیر غفارمنش، سیامک اشعریون، محمد شاهرخی و سحر خزائلی همکاری داشت.

با اینکه رضا مرتضوی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. رضا مرتضوی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان آهنگ ساز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر رضا مرتضوی در حرفه‌ی آهنگ ساز، فیلم خسته نباشید! است.

رضا مرتضوی |‌ بیوگرافی + دانلود آهنگ ها و آلبوم ها | ‌بیپ تونز

 

در مجموع در کارنامه 37 ساله و بیوگرافی رضا مرتضوی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رضا مرتضوی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رضا مرتضوی در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم رضا مرتضوی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رضا مرتضوی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رضا مرتضوی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رضا مرتضوی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رضا مرتضوی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم به دنیا آمدن محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رضا مرتضوی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم چارلی در تهران محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی رضا مرتضوی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران رضا مرتضوی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی رضا مرتضوی، آثار رضا مرتضوی، جوایز رضا مرتضوی، همکاران رضا مرتضوی، گالری عکس رضا مرتضوی، قد رضا مرتضوی، وزن رضا مرتضوی، رنگ چشم رضا مرتضوی، وضعیت تأهل و همسر رضا مرتضوی، فرزندان رضا مرتضوی، حواشی رضا مرتضوی و کودکی رضا مرتضوی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

منظوم