امیر  جنانی

امیر جنانی

امیر جنانی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

امیر جنانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیر جنانی می‌توان به بازیگری در سریال در حاشیه 2، فیلم آمدیم نبودید رفتیم و فیلم همه چی عادیه اشاره کرد.

بیوگرافی کامل، اینستاگرام، آثار و عکس‌های امیر جنانی و همسرش

 

امیر جنانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1391 در فیلم آمدیم نبودید رفتیم به کارگردانی رضا حداد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال در حاشیه 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر جنانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهناز افشار، سیامک انصاری، برزو ارجمند و نیما انصافیان را تجربه کرد.

امیر جنانی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امیر جنانی در این سال، بازیگری در سریال در حاشیه 2 به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد ؛ بیوگرافی و تصاویر [+داستان سریال] -  تکراتو

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیر جنانی بازی در سریال در حاشیه 2 بوده است. امیر جنانی سال 1394 سریال در حاشیه 2 نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. امیر جنانی توانست با بازی در سریال در حاشیه 2 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، سید جواد رضویان، سروش جمشیدی و مهران غفوریان بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها امیر جنانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک انصاری با 2 مرتبه و شبنم فرشادجو با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با امیر جنانی داشته‌اند.

امیر جنانی | عکس و بیوگرفی امیر جنانی

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امیر جنانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی امیر جنانی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی امیر جنانی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار امیر جنانی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم امیر جنانی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار امیر جنانی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر امیر جنانی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی امیر جنانی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی امیر جنانی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال در حاشیه 2 محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی امیر جنانی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم همه چی عادیه محسوب می‌شود.

منظوم