امین  گلستانه

امین گلستانه

امین گلستانه، بازیگر، عنوان‌بندی (تیتراژ) سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

امین گلستانه بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امین گلستانه می‌توان به بازیگری در فیلم بادیگارد، سریال بازگشت اشاره کرد.

امین گلستانه در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امین گلستانه در این سال، بازیگری در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود.

رزومه امین گلستانه | sevenartpedia.ir | sevenartpedia

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امین گلستانه بازی در فیلم بادیگارد بوده است. امین گلستانه سال 1394 فیلم بادیگارد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. امین گلستانه توانست با بازی در فیلم بادیگارد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و محمود عزیزی بر تجارب او افزود.

امین گلستانه علاوه‌بر فیلم بادیگارد، سال 1395 در سریال بازگشت نیز بازی کرده است. امین گلستانه این‌بار با حسین عامری یعنی کارگردان سریال بازگشت و هنرمندانی چون فریبا کوثری، زهره صفوی، زهره حمیدی و حسن پورشیرازی همکاری داشت.

بیوگرافی امین گلستانه | نماوا

 

با اینکه امین گلستانه را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. امین گلستانه علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان عنوان‌بندی (تیتراژ) نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر امین گلستانه در حرفه‌ی عنوان‌بندی (تیتراژ)، مستند سینمایی هنرمندان در برزیل است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امین گلستانه آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

در بیوگرافی امین گلستانه آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی امین گلستانه و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار امین گلستانه در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم امین گلستانه در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار امین گلستانه در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر امین گلستانه در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی امین گلستانه درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی امین گلستانه بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بادیگارد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی امین گلستانه کمترین امتیاز را گرفته است، سریال بازگشت محسوب می‌شود

منظوم