جواد  پولادی

جواد پولادی

جواد پولادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

جواد پولادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار جواد پولادی می‌توان به بازیگری در فیلم تا آمدن احمد اشاره کرد.

جواد پولادی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جواد پولادی در این سال، بازیگری در فیلم تا آمدن احمد به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی محسوب می‌شود.

بیوگرافی جواد پولادی | نماوا

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جواد پولادی بازی در فیلم تا آمدن احمد بوده است. جواد پولادی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1393 فیلم تا آمدن احمد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با صادق صادق‌دقیقی همکاری داشته است. جواد پولادی توانست با بازی در فیلم تا آمدن احمد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر افسر اسدی، پرهام دلدار، محمدمهدی فقیه و بهرام ابراهیمی بر تجارب او افزود.

اینستاگرام جواد پولادی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. جواد پولادی در اینستاگرام بیش از 2،842 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 913 نفر را دنبال می‌کند. همچنین جواد پولادی تاکنون در اینستاگرام بیش از 238 پست بارگذاری کرده است. جواد پولادی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/05/01 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 101 لایک و 2 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی جواد پولادی تاکنون بیش از 876 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی جواد پولادی تاکنون بیش از 168 نظر ثبت شده است.

جواد پولادی | بیوگرافی + عکس‌ها و فیلم‌ها | سلام‌سینما

 

در بیوگرافی جواد پولادی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی جواد پولادی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار جواد پولادی در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم جواد پولادی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار جواد پولادی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر جواد پولادی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی جواد پولادی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی جواد پولادی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم تا آمدن احمد محسوب می‌شود.

منظوم