مهرداد  فلاحتگر

مهرداد فلاحتگر

مهرداد فلاحتگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مهرداد فلاحتگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهرداد فلاحتگر می‌توان به بازیگری در فیلم آژانس شیشه‌ای، سریال سفر در خانه و سریال گشت ویژه اشاره کرد.

مهرداد فلاحتگر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1374 در فیلم پاکباخته به کارگردانی غلامحسین لطفی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آژانس شیشه‌ای، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهرداد فلاحتگر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، اکبر عبدی، حمیده خیرآبادی و پرند زاهدی را تجربه کرد.

فیلم های مهرداد فلاحتگر + بیوگرافی

 

مهرداد فلاحتگر در سال 1376 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مهرداد فلاحتگر در این سال، بازیگری در فیلم آژانس شیشه‌ای به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، سریال بازگشت پرستوها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و سریال قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران، بهروز بقایی، محمود رضایی و ملک سیما ایلخان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهرداد فلاحتگر بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای بوده است. مهرداد فلاحتگر سال 1376 فیلم آژانس شیشه‌ای نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. مهرداد فلاحتگر توانست با بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان و اصغر نقی‌زاده بر تجارب او افزود.

اگر بازیگری نقشی خریده و کارگردان پول گرفته است، اشکالی ندارد!

 

مهرداد فلاحتگر علاوه‌بر فیلم آژانس شیشه‌ای، سال 1396 در سریال سفر در خانه نیز بازی کرده است. مهرداد فلاحتگر این‌بار با بهمن گودرزی یعنی کارگردان سریال سفر در خانه و هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، امیر نوری، نسرین مقانلو و علی مسعودی همکاری داشت.

با اینکه مهرداد فلاحتگر را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مهرداد فلاحتگر علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان تهیه کننده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مهرداد فلاحتگر در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم به خاطر خواهرم است.

در این سال‌ها مهرداد فلاحتگر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مریم بوبانی با 4 مرتبه، مینا نوروزی فرد با 4 مرتبه، فرهاد بشارتی با 3 مرتبه، اکبر معززی با 3 مرتبه و ثریا قاسمی با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با مهرداد فلاحتگر داشته‌اند.

بیوگرافی مهرداد فلاحتگر و همسرش + زندگی شخصی

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهرداد فلاحتگر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مهرداد فلاحتگر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 64% آثار وی سینمایی و 36% آثارش تلویزیونی است. در واقع مهرداد فلاحتگر از مجموع 31 اثری که در کارنامه دارد، در 20 اثر در سینما با نام‌های فیلم کار کثیف، فیلم حبیب آقا، فیلم هشتگ، فیلم بچه های جسور، فیلم جرم، فیلم عروسک، فیلم سفر مرگ، فیلم فرود در غربت، فیلم به خاطر خواهرم، فیلم رسم عاشق کشی، فیلم رویای جوانی، فیلم عشق فیلم، فیلم سیندرلا، فیلم آخر بازی، فیلم زیر پوست شهر، فیلم سفره ایرانی، فیلم شور عشق، فیلم بودن یا نبودن، فیلم آژانس شیشه‌ای و فیلم پاکباخته به ایفای نقش پرداخته و در 11 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال سفر در خانه، سریال کوبار، سریال آرام می گیریم، سریال گشت ویژه، سریال آمین، سریال انقلاب زیبا، سریال تکیه بر باد، سریال پزشکان، سریال دنیای شیرین دریا، سریال بازگشت پرستوها و سریال قطار ابدی بازی کرده است.

در بیوگرافی مهرداد فلاحتگر آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهرداد فلاحتگر و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهرداد فلاحتگر در منظوم سر بزنید. همه 31 اثر مهم مهرداد فلاحتگر در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهرداد فلاحتگر در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهرداد فلاحتگر در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهرداد فلاحتگر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهرداد فلاحتگر بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم آژانس شیشه‌ای محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهرداد فلاحتگر کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بچه های جسور محسوب می‌شود.