خیام  وقار کاشانی

خیام وقار کاشانی

خیام وقار کاشانی بازیگر جوان ایرانی زاده ۱ مرداد ۱۳۶۰ می باشد

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

خیام وقار کاشانی بازیگر جوان ایرانی زاده ۱ مرداد ۱۳۶۰ می باشد. وی دارای لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری است. خیام وقار کاشانی زاده کاشان است. او در خانواده پنج نفره بزرگ شده و دارای یک برادر و یک خواهرمی باشد. خیام وقار سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام باران می باشد.

خیام وقار کاشانی - سکانس

 

خیام وقار کاشانی برای ارتقا کار و حرفه اش از کاشان به تهران مهاجرت نمود و سالن تئاتری به اسم باران را جهت انجام فعالیت های هنری تأسیس کرد. او از آن پس به طور جدی تئاتر را ادامه داد و در چند جشنواره کارهایش مورد توجه قرار گرفت.

بازیگر سریال «بچه مهندس»: از آثار موفق رمضان ۱۴۰۰ خواهیم بود - خبرآنلاین

 

بخشی از مصاحبه خیام وقار کاشانی
از چه زمانی وارد عرصه تئاتر شدید؟
من متولد شهر کاشان هستم و از سال 76 کار تئاتر را از آنجا آغاز کردم و سال 79 وارد دانشگاه شدم در واقع پیش از این که وارد دانشگاه شوم فعالیت مستمری در تئاتر داشتم، جوان و پر انرژی بودم جشنواره برپا می کردیم حتی مدتی عضو هیئت امنای انجمن نمایش در کاشان بودم و زمانی هم مسئول روابط عمومی شدم. سالهای76 و 79 سالهای خيلي خوبی برای من بود و به وضوح می توان گفت که تئاتر در آن سال ها به ویژه در کاشان روزهای خوبی را سپری می کرد.

بیوگرافی خیام وقار کاشانی و همسرش + زندگی شخصی هنری

 

آثار خیام وقار کاشانی
مجموعه تلویزیونی دلدار، سریال پنجمین خورشید، شاید برای شما اتفاق بیفتد، عملیات ۱۲۵، خانه ی دوستی، زندگی از نو، خانواده ی دکتر ماهان، بچه مهندس 3،فیلم سینمایی تابو، فیلم سینمایی کار کثیف ، فیلم کوتاه هشتگ ساعت چهار، فیلم کوتاه پل از آثار این هنرپیشه است.

بیتوته