مریم  کاتوزی

مریم کاتوزی

مریم کاتوزی، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مریم کاتوزی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مریم کاتوزی می‌توان به بازیگری در فیلم میم مثل مادر، فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا و فیلم دایره تلخ اشاره کرد.

مریم کاتوزی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1383 در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم میم مثل مادر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مریم کاتوزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شاهرخ فروتنیان، شراره دولت‌آبادی، صوفی کیانی و خاطره اسدی را تجربه کرد.

بیوگرافی بهار کاتوزی و همسرش + عکس های بهار کاتوزی - شبناک

 

مریم کاتوزی در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مریم کاتوزی در این سال، بازیگری در فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور و فیلم دایره تلخ به کارگردانی شاهین باباپور محسوب می‌شود.

عکس های بهار کاتوزی و همسرش و خانواده‌اش + بیوگرافی کامل

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مریم کاتوزی بازی در فیلم میم مثل مادر بوده است. مریم کاتوزی سال 1385 فیلم میم مثل مادر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رسول ملاقلی‌پور همکاری داشته است. مریم کاتوزی توانست با بازی در فیلم میم مثل مادر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر گلشیفته فراهانی، حسین یاری، شراره دولت‌آبادی و سحر دولتشاهی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها مریم کاتوزی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شراره دولت‌آبادی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مریم کاتوزی داشته است.

بیوگرافی و عکس های بهار کاتوزی بازیگر

 

در بیوگرافی مریم کاتوزی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مریم کاتوزی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مریم کاتوزی در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم مریم کاتوزی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مریم کاتوزی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مریم کاتوزی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مریم کاتوزی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مریم کاتوزی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم میم مثل مادر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مریم کاتوزی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دایره تلخ محسوب می‌شود.

منظوم