فاطیما  درستکار

فاطیما درستکار

فاطیما درستکار بازیگر، وکیل، نوازنده و خواننده می‌باشد.

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

فاطیما درستکار بازیگر، وکیل، نوازنده و خواننده می‌باشد. او عضوی از گروه موسیقی «حنانه» است. وی به طور حرفه‌ای به بازیگری در تئاتر می‌پردازد و از کارهای او در عرصه نمایش می‌توان «مدرسه پینوکیو»، «من مردم روزی که به دنیا آمدم»، «باباکرم»، «خدای کشتار» و «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها» را نام برد.

فیلم‌های فاطیما درستکار به همراه بیوگرافی - تلوبیون پلاس

 

فاطیما درستکار همچنین در چند تئاتر خیابانی به ایفای نقش پرداخته است که از میان آن‌ها می‌توان به «مشترک مورد نظر» و «سیرک» اشاره کرد، وی برای حضور در نمایش «سیرک» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر شد. از دیگر افتخارات او دریافت لوح تقدیر برای بازی در نمایش «ثانیه صفر» از جشنواره ملی فتح خرمشهر است. فاطیما درستکار در سال 1387 در فیلم «می‌خواهم که باشم»، عکس های جدید فاطیما درستکار + والیبالیست ها

 

نقش یک زن 35 ساله را ایفا می‌کند و نکته جالب توجه این است که وی خودش را در این فیلم، گریم کرده است. دیگر فیلم‌هایی که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته عبارتند از «سه حرفی هشت عمودی»، «موش‌گیر»، «بی آرامش» و «لج و لجبازی». او برای اولین بار، بازی در تلویزیون را با سریال «بیدار باش» در سال 1390 تجربه کرد. فاطیما درستکار در سال 1398 در دومین فیلم کوتاه از مجموعه سه قسمتی «زیر آسمان‌ها» به کارگردا‌نی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پریناز کنگاوری به ایفای نقش پرداخت. فاطیما درستکار در تیم والیبال هنرمندان حضور دارد.

مشخصات