مزدک  میر عابدینی

مزدک میر عابدینی

مزدک میر عابدینی، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

مزدک میر عابدینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مزدک میر عابدینی می‌توان به بازیگری در فیلم مصادره، فیلم همه چیز برای فروش و فیلم لطفاً مزاحم نشوید اشاره کرد.

دانلود فیلم های مزدک میرعابدینی + بیوگرافی و عکس

 

مزدک میر عابدینی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در فیلم آن جا به کارگردانی عبدالرضا کاهانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مصادره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مزدک میر عابدینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شهرزاد سخن سنج، مانا ربیعی، دانش اقباشاوی و جعفر توکلی را تجربه کرد.

مزدک میر عابدینی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مزدک میر عابدینی در این سال، بازیگری در فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مزدک میر عابدینی بازی در فیلم مصادره بوده است. مزدک میر عابدینی سال 1396 فیلم مصادره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مهران احمدی همکاری داشته است. مزدک میر عابدینی توانست با بازی در فیلم مصادره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان و مهران احمدی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی مزدک میرعابدینی + عکس مزدک میرعابدینی و همسرش

 

مزدک میر عابدینی علاوه‌بر فیلم مصادره، سال 1392 در فیلم همه چیز برای فروش نیز بازی کرده است. مزدک میر عابدینی این‌بار با امیر ثقفی یعنی کارگردان فیلم همه چیز برای فروش و هنرمندانی چون صابر ابر، محمود نظرعلیان، مریلا زارعی و ساعد سهیلی همکاری داشت.

با اینکه مزدک میر عابدینی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مزدک میر عابدینی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مزدک میر عابدینی در حرفه‌ی نویسنده، فیلم آن جا است. مهم‌ترین اثر مزدک میر عابدینی در حرفه‌ی کارگردان، فیلم رقص پا است.

در این سال‌ها مزدک میر عابدینی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمود نظرعلیان با 3 مرتبه، سید احمد محمدی با 2 مرتبه و مهران احمدی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مزدک میر عابدینی داشته‌اند.

بیوگرافی مزدک میرعابدینی، بازیگر و کارگردان سینمای کشور (+ تصاویر)

 

اینستاگرام مزدک میر عابدینی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. مزدک میر عابدینی در اینستاگرام بیش از 837 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 98 نفر را دنبال می‌کند. همچنین مزدک میر عابدینی تاکنون در اینستاگرام بیش از 26 پست بارگذاری کرده است. مزدک میر عابدینی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1397/01/23 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 212 لایک و 21 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی مزدک میر عابدینی تاکنون بیش از 244 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی مزدک میر عابدینی تاکنون بیش از 146 نظر ثبت شده است.

بیوگرافی مزدک میرعابدینی، بازیگر و کارگردان سینمای کشور (+ تصاویر)

 

در بیوگرافی مزدک میر عابدینی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مزدک میر عابدینی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مزدک میر عابدینی در منظوم سر بزنید. همه 8 اثر مهم مزدک میر عابدینی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مزدک میر عابدینی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مزدک میر عابدینی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مزدک میر عابدینی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مزدک میر عابدینی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم مصادره محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مزدک میر عابدینی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مردی که اسب شد محسوب می‌شود.

منظوم