الیکا ناصری

الیکا ناصری

الیکا ناصری بازیگر نقش ابرا در سریال یاغی متولد سال 1379 در تهران است.

 

بیوگرافی نویسنده

سوابق کاری

میان ماندن و رفتن 

سریال یاغی

توضیحات

الیکا ناصری (elika naseri) متولد سال ۱۳۸۱ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، دانشجو و در حال تحصیل است. او با بازی در سریال یاغی در نقش ابرا به شهرت رسید.

او یکی از بازیگران جوان و تازه کار سینما و تلویزیون اهل ایران است که از کودکی وارد عرصه هنرپیشگی شده است. 

وضعیت ازدواج و همسرش

او در حال حاضر در حال تحصیل است و ازدواج نکرده است.

سوابق بازیگری

الیکا ناصری از کودکی و زمانی که ۷ سال داشت، وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین جلوی دوربین بهروز شعیبی در فیلم میان ماندن و رفتن رفت. فیلمی که توانست به خوبی بازی قابل قبولی را در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نمایش بگذارد. اگرچه این بازیگر جوان و تازه کار، کارنامه هنری چشمگیری ندارد، اما می توان گفت که از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است، زیرا با توجه به تجربه کمی که در بازیگری دارد، اما در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان بسیار عالی ظاهر شد.

الیکا ناصری | ابرا

فیلم ماندن و رفتن

فیلم «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۸۱ است.

یاغی

در سریال یاغی الیکا ناصری نقش ابرا را بازی می کند، دختری که خانواده اش قصد مهاجرت به آلمان را دارند اما او عاشق جوانی به نام جاوید با بازی علی شادمان که از طبقه پایین جامعه می باشد،  است ، در این میان اصرار مادر ابرا برای بردن او به آلمان باعث خودکشی ابرا می شود و.... 

الیکا ناصری

منابع : نمناک ، فتوسلفی