ابوالفضل  صفاری

ابوالفضل صفاری

ابوالفضل صفاری، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سینما و تلویزیون است

 

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

ابوالفضل صفاری تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ابوالفضل صفاری می‌توان به فعالیت در فیلم ماه عسل، فیلم بی سایه و فیلم سامورایی در برلین اشاره کرد.

فیلم های ابوالفضل صفاری + بیوگرافی

 

ابوالفضل صفاری در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم ابوالفضل صفاری در این سال، فعالیت در فیلم ماه عسل به کارگردانی شهاب عباسی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابوالفضل صفاری فعالیت در فیلم ماه عسل بوده است. ابوالفضل صفاری سال 1387 فیلم ماه عسل به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. ابوالفضل صفاری توانست با فعالیت در فیلم ماه عسل تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مارال فرجاد، هادی کاظمی، فاطمه هاشمی و آرش میراحمدی توانست سطح کاری او را متحول کند.

سینمای تجاری نیازی به سرمایه دولت ندارد/ لزوم حمایت از مستقل‌ها - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

ابوالفضل صفاری علاوه‌بر فیلم ماه عسل، سال 1395 در فیلم بی سایه نیز فعالیت داشته است. ابوالفضل صفاری این‌بار با هنرمندانی چون پژمان بازغی، مرضیه لشگری حسینی، نادر فلاح و سامان صفاری همکاری داشت.

با اینکه ابوالفضل صفاری را بیشتر بعنوان تهیه کننده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ابوالفضل صفاری علاوه‌بر تهیه کننده به‌عنوان نویسنده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار ابوالفضل صفاری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم بی سایه، فیلم از تهران تا بهشت و فیلم انتهای زمین است. مهم‌ترین آثار ابوالفضل صفاری در حرفه‌ی کارگردان، فیلم بی سایه، فیلم از تهران تا بهشت و فیلم انتهای زمین است.

در بیوگرافی ابوالفضل صفاری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی ابوالفضل صفاری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار ابوالفضل صفاری در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم ابوالفضل صفاری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار ابوالفضل صفاری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر ابوالفضل صفاری در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ابوالفضل صفاری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ابوالفضل صفاری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم ماه عسل محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی ابوالفضل صفاری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم سامورایی در برلین محسوب می‌شود.

منظوم