ارسال به دیگران پرینت

علت جان باختن زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران درباره علت جان باختن یک زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم توضیحاتی داد.

علت جان باختن زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران درباره علت جان باختن یک زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم توضیحاتی داد.

یعقوب آزاده دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگویی، درباره علت جان باختن یک زن دوچرخه سوار در بزرگراه حکیم گفت: متأسفانه یک زن دوچرخه سوار در مسیر غرب به شرق بزرگراه حکیم بعد از شیخ فضل الله رکاب می‌زد که در حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: مدیریت شهری هیچگاه شهروندان را به رکاب زنی در بزرگراه‌ها تشویق نمی‌کند و ایمن سازی و ایجاد مسیر دوچرخه در معابر درجه ۱ مناطق انجام می‌شود.

آزاده دل با تأکید بر اینکه تعداد دوچرخه سواران از گذشته تا به امروز افزایش چشمگیری داشته است، گفت: برای توسعه مسیر دوچرخه در معابر پایتخت باید به این نکته تاکید کرد برنامه ریزی کوتاه مدت چاره کار نیست و در بسیاری از موارد نیز دیگر نهادهای مسئول با شهرداری تهران  جهت احداث مسیر امن دوچرخه همکاری‌های لازم را ندارند و همین امر موجب تأخیر در احداث مسیر دوچرخه می‌شود.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  ادامه داد: اگر نهادهای مسئول مانند پلیس راهور با شهرداری تهران همکاری لازم را برای ایجاد مسیر دوچرخه نداشته باشد، آنگاه تعداد حوادث این چنینی (تصادف دوچرخه سوار با وسایل نقلیه) افزایش پیدا می‌کند.

آزاد دل با تأکید بر اینکه باید پلیس راهور در ایجاد مسیر امن دوچرخه و ایجاد فضای ۱.۵ متری با مصوبات موافقت کند، گفت: متأسفانه پلیس راهور تا به امروز همکاری‌های لاز م را با شهرداری تهران نداشت و امیدوارم برای جلوگیری از حوادث مشابه هرچه سریع‌تر مصوبات موجود در حوزه ایجاد مسیر امن دوچرخه مورد موافقت قرار گیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه