ارسال به دیگران پرینت

سلامتی | تغذیه

این مکمل راز داشتن عضله های قدرتمند است

داشتن عضله های قدرتمند برای همه افراد بسیار مهم است. به ویژه این موضوع برای ورزشکاران از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده در نتیجه نیاز دارند تا مواد مغذی مختلف را به بدن خود برسانند.

این مکمل راز داشتن عضله های قدرتمند است

 پروبیوتیک ها از جمله مهم ترین مواد مغذی برای بدن است که اطمینان از دریافت انها چه از طریق غذا و چه از طریق مکمل برای افرادی که عضله های قدرتمندی می خواهند بسیار ضروری است.

طبق تحقیقاتی که اخیراً توسط مجله Cachexia, Sarcopenia and Muscle منتشر شده است، پروبیوتیک ها توده عضلانی را بهبود بخشیده و عملکرد آنها را نیز تقویت می کند.

در حالی که داده‌های کنونی بر روی حیوانات متمرکز است و باید مطالعات بیشتری انجام شود تا درک بهتری از چگونگی کمک پروبیوتیک‌ها به قوی نگه داشتن ما انجام شود اما نتایج کاملا خیره کننده هستند.

SIsOjIT2y3N1

 

 

این موضوع به خصوص زمانی اهمیت دارد که امروزه همه ما به شکل گسترده ای انواع آنتی بیوتیک ها را مصرف می کنیم که باعث از بین رفتن میکروبیوم روده می شود.

مصرف پروبیوتیک ها باعث می شود تا باکتری های روده افزایش پیدا کرده و تعادل میکروبیوم روده رعایت گردد که تاثیر بسزایی در سلامت بخش های مختلف بدن دارد.

بالا بودن میزان باکتری های مفید در روده باعث می شود تا میزان التهاب در بدن ما به مقادیر ناچیزی کاهش پیدا کند که در نتیجه قوای عضلانی را تقویت کرده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.

در این میان باید توجه داشته باشید که متخصصین بر این باورند که تنوع میکروبیوم روده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در نتیجه در صورت مصرف مکمل باید به تعادل آن توجه داشته باشید.

منبع : سایت طلا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه