ارسال به دیگران پرینت

سلامتی | تغذیه

بهترین آبمیوه برای تامین ویتامین دی بدن

ویتامین دی برای بسیاری از فرآیند های حیاتی بدن ضروری است از این رو مصرف آن توسط متخصصان توصیه می شود. حال شما می توانید با مصرف این آبمیوه ویتامین دی بدن خود را تامین کنید.

 بهترین آبمیوه برای تامین ویتامین دی بدن

دریافت ویتامین D کافی برای استخوان ها، سلامت روانی و سیستم ایمنی بدن شما بسیار مهم است. ویتامین دی را می توان با قرار گرفتن در معرض آفتاب به دست آورد اما همیشه این کار امکان پذیر نیست.

شما همچنین می توانید ویتامین D را از طریق مکمل ها و برخی مواد غذایی نیز دریافت کنید. غذاهایی مانند ماهی سالمون، شیر گاو، ماست، انواع خاصی از قارچ، ماهی تن و تخم مرغ همگی سرشار از ویتامین D هستند و می توانند به شما در برآوردن مقادیر توصیه شده روزانه کمک کنند.

آب پرتقال
آب پرتقال

اگرچه شیر یک نوشیدنی عالی برای افزایش سطح این ویتامین است اما بسیاری از افراد تمایل چندانی به نوشیدن شیر ندارند. از این رو شما می توانید آب پرتقال غنی شده با ویتامین دی را به عنوان یک جایگزین مناسب برای تامین این ویتامین در نظر بگیرید.

آب پرتقال حاوی تعداد بسیاری از مواد مغذی مفید مانند ویتامین C، پتاسیم، فولات، منیزیم و آنتی اکسیدان هایی مانند فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها است. به دلیل وجود این مواد مغذی، آب پرتقال به تقویت ایمنی، محافظت از سلامت قلب و کاهش التهاب کمک می کند.

آبمیوه
آبمیوه

ویتامین D به شکل طبیعی در آب پرتقال یافت نمی شود. اما نسخه های غنی شده این آبمیوه با ویتامین دی و کلسیم وجود دارد که می توانید آنها را تهیه کرده و از رسیدن ویتامین دی به بدن اطمینان حاصل کنید.

حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بایدچه غذایی بخورم تادلمون بخواد وبلند بشه تابتونیم ادامه بدیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه