ارسال به دیگران پرینت

یک گروه تروریستی سوری،

یک گروه تروریستی سوری مسئولیت انفجار امروز در دمشق را بر عهده گرفت

گروه تروریستی موسوم به «سرایا قاسیون» در کانال تلگرامی خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار تروریستی امروز در نزدیکی منطقه «جسر الرئیس» کار عناصر این گروه بوده است. این گروه تروریستی در ادامه با انتشار تصاویری از عملیات امروز، مدعی شد که به عملیات‌های خود در مناطق تحت کنترل دولت سوریه ادامه خواهد داد.

یک گروه تروریستی سوری مسئولیت انفجار امروز در دمشق را بر عهده گرفت

یک گروه تروریستی سوری، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای مسئولیت انفجار امروز در دمشق را برعهده گرفت.

گروه تروریستی موسوم به «سرایا قاسیون» در کانال تلگرامی خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجار تروریستی امروز در نزدیکی منطقه «جسر الرئیس» کار عناصر این گروه بوده است.

این گروه تروریستی در ادامه با انتشار تصاویری از عملیات امروز، مدعی شد که به عملیات‌های خود در مناطق تحت کنترل دولت سوریه ادامه خواهد داد.

گروه تروریستی سرایا قاسیون که عمدتا در دمشق و اطراف آن فعالیت دارد، پیشتر نیز مسئولیت چند عملیات علیه ارتش سوریه را برعهده گرفته بود.

منابع رسمی سوریه، صبح امروز، از وقوع یک انفجار تروریستی در دمشق خبر دادند.خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که در مسیر یک مینی‌بوس حامل یگان‌های مهندسی خنثی‌سازی بمب در دمشق بمب منفجر شده است.

طبق این گزارش، به دنبال این انفجار، چهارده نفر از نیروهای سوریه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مجروح شدند.

وزارت امور خارجه سوریه، شامگاه امروز، در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، اعلام کرد که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها برای بالا بردن روحیه خود انجام داده‌اند به ویژه آنکه این گروه‌ها در برابر ارتش سوریه در ادلب متحمل شکست‌های پی‌در‌پی شده‌اند.

دمشق همچنین تأکید کرد که چنین اقدامات تروریستی، نیروهای این کشور را از مبارزه با تروریسم و تلاش برای بازگرداندن ثبات به سوریه باز نخواهد داشت.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه