ارسال به دیگران پرینت

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

از نظر وارد کردن ضربه اول و پیشدستانه نظامی قدرتمند هستیم اما از آن استفاده نمی‌کنیم

رئیس دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرمانده کل قوا گفت: امروز آمریکایی‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند و ناتوان در حفظ پیروزی و ائتلاف‌سازی هستند.

 از نظر وارد کردن ضربه اول و پیشدستانه نظامی قدرتمند هستیم اما از آن استفاده نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) با بیان اینکه  از قدرت ایران در سطح متقابل استفاده می‌کنیم اظهار داشت:افزایش قدرت نظامی ایران از دستاوردهای دفاع مقدس است و امروز، از نظر وارد کردن ضربه اول و پیشدستانه نظامی هم قدرتمند هستیم و چنین قدرتی را داریم اما از آن استفاده نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم آغازگر تهاجم باشیم.

وی افزود: حسنین هیکل روزنامه نگار مصری خطاب به ایرانیان می‌گوید درک درستی از ولایت‌فقیه ندارم ولی شما قدر ولایت فقیه را بدانید و این نشان می‌دهد ولایت فقیه در اقتدار و انسجام و وحدت گرایی نقش بسیار تعیین کننده ای دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: شکل‌گیری نیروهای منسجم مکتبی، جبهه مقاومت از مدیترانه تا باب‌المندب و توسعه عمق راهبردی ایران و شکل‌گیری 6 قدرت نظامی، مردمی و مکتبی حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، حشدالشعبی در عراق و انصارالله در یمن و نیروهای مدافع حرم در سوریه از دیگر دستاوردهاست.

سعیدی افزود: امروز آمریکایی‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند و ناتوان در حفظ پیروزی و ائتلاف سازی هستند و ابتکار عمل را به رقبا واگذار کرده‌اند اما در مهار رقبای خود هم دچار مشکل شده‌اند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ادامه داد: طی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران چهار محور آمریکا و اروپا، شوروی سابق، رژیم‌های مرتجع و رژیم بعث عراق در یک نقطه متمرکز علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: در تاریخ کمتر دیده شده که دو ابرقدرت در یک موضوع متمرکز شوند و با هم همکاری کنند اما در جنگ تحمیلی، آمریکا و شوروی علیه انقلاب اسلامی کنار هم قرار گرفتند.

سعیدی افزود: بعد از امام خمینی(ره) هم با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و جنگ‌هایی که هدف نهایی آن انقلاب اسلامی بود به شکست انجامید که از جمله این‌ها، جنگ بالکان، جنگ‌های اول و دوم عراق، افغانستان، جنگ‌های 33، 52 و 8روزه لبنان، جنگ غزه و سوریه است که در همه این‌ها رهبر معظم انقلاب میراث امام(ره) را به خوبی پاسداری کردند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حميدا ارسالی در

      اما اگه ازاین انبارهای مملوازسلاح وموشک پیش دستانه استفاده نکنیم شاید با اولین ضربه ازدشمن وقت پاسخ به ان را نداشته باشیم..

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه