ارسال به دیگران پرینت

خواهرزاده بی رحم دایی اش را به وحشیانه ترین نوع ممکن کشت!+ جزئیات

مرد جوان وقتی فهمید دایی اش برای زنش نیت شومی دارد دست به قتل فجیع در گاوداری زد.

خواهرزاده بی رحم دایی اش را به وحشیانه ترین نوع ممکن کشت!+ جزئیات

مرد افغان با همدستی زنش در یک سناریوی هولناک دایی اش را در اتاقک نگهبانی به قتل رساند.

ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۸ شهریور امسال ماموران کلانتری ۱۷۷ خاورشهر در جریان قتل پسر جوانی در روستای زمان آباد منطقه خاورشهر قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران با در جریان قرار گرفتن این پرونده قتل همراه بازپرس ویژه قتل از دادسرای عمومی و انقلاب شهرری پای در صحنه جرم گذاشتند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم که در یک گاوداری نیمه کاره است با جسد خونین جوان ۲۳ ساله که در کانکس نگهبانی روبرو شدند و در بررسی‌ها مشخص که پسر جوان هدف بیش از ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سراغ صاحب گاوداری که پلیس را در جریان این قتل فجیع رفتند و مرد جوان به ماموران گفت: یک ماه قبل زوج جوان افغان همراه فرزندشان برای کار نگهبانی گاوداری مشغول کار به کار شدند و در کانکس گاوداری زندگی می‌کردند.

قتل خونین در گاوداری

وی افزود: شامگاه شنبه بود که بین زن و مرد افغان درگیری رخ داد که با وساطت من بحث آن‌ها پایان گرفت تا اینکه شامگاه یکشنبه ساعت ۱۰ شب بود که قصد خارج شدن از گاوداری را داشتند که پسر جوانی را همراه زن و مرد افغان مشاهده کردم که مرد افغان ادعا کرد که پسر جوان دایی اش است و شب در اتاقک نگهبانی میهمان آن‌ها است و من بعد از صحبت با مرد افغان از گاوداری خارج شدم.

صاحب گاوداری ادامه داد: صبح وقتی به گاوداری آمدم به سراغ مرد افغان رفتم و هرچه صدایش کردم جوابی از او و همسرش نشنیدم که در ادامه در کانکس را باز کردم و با جسد خونین دایی مرد افغان که در رختخواب به قتل رسیده بود روبرو شدم.

این مرد گفت: به موبایل مرد افغان زنگ زدم پشت تلفن ادعا کرد که دایی ام به زنم نیت شوم داشت و بار‌ها برای او ایجاد مزاحت کرده است و شنبه شب نیز بخاطر دایی ام با همسرم درگیر شدم تا اینکه شب گذشته به نیت قتل او را به خانه دعوت کردم و زمانیکه در خواب بود به قتل رساندم.

خواهرزاده بی رحم دایی اش را به وحشیانه ترین نوع ممکن کشت!+ جزئیات

زوج قاتل فرار کردند

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که زوج قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۳ ساله سوار بر موتور مقتول پا به فرار گذاشته اند.

بنا بر این گزارش، جسد پسر جوان با دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری زوج جوان ۲۵ ساله در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه