ارسال به دیگران پرینت

ماریا زاخارووا:

آمریکا نتوانست انتخابات روسیه را بی‌اعتبار کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در سخنانی با اشاره به موارد زیاد حملات سایبری به کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور تصریح کرد: آمریکا نتوانست انتخابات ما را بی‌اعتبار کند.

آمریکا نتوانست انتخابات روسیه را بی‌اعتبار کند

 «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه شنبه در سخنانی تصریح کرد که علیرغم موارد زیاد حملات سایبری به کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور، دشمنان ما نتوانستند نظام انتخاباتی روسیه را بی اعتبار کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت که با وجود دخالت آشکار پلتفرم های اینترنتی ایالات متحده در روند آماده سازی برای انتخابات، آنها هرگز موفق به انجام این کار نخواهند شد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز پیشتر در این باره گفته بود: در مورد تلاش‌ها برای مداخله در انتخابات روسیه تردیدی وجود ندارد. برای ما تردیدی وجود ندارد که آنها برای مداخله در انتخابات تلاش خواهند کرد.

پسکوف در ادامه افزود که در واقع خطراتی وجود دارند و ما باید به روشنی نسبت به آن آگاه باشیم.

سفارت روسیه در آمریکا نیز ساعاتی پیش طی بیانی ه‌ای اتهامات وزارت خارجه ایالات متحده در مورد «شفاف نبودن» انتخابات پارلمانی در روسیه را بی اساس خوانده بود.

سفارتخانه مذکور در همین رابطه در پیامی که در فیس بوک منتشر کرد، نوشت: ما به اتهامات بی اساس وزارت امور خارجه آمریکا در مورد ادعای «غیر آزاد و غیر شفاف» بودن انتخابات دومای دولتی فدراسیون روسیه که در ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر برگزار شد، توجه کرده‌ایم.

 

کد خبر

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه