ارسال به دیگران پرینت

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس خبر داد؛

بی انگیزگی زرشک کاران خراسان جنوبی برای برداشت محصول

بیرجند- نماینده قاین و زیرکوه گفت: زرشک کاران خراسان‌جنوبی انگیزه‌ای برای برداشت محصول ندارند چرا که متضرر شده‌اند.

بی انگیزگی زرشک کاران خراسان جنوبی برای برداشت محصول

سلمان اسحاقی جمعه شب در شورای اداری خراسان‌جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات بسیار خوب بازگشایی بازارچه یزدان با حمایت رئیس جمهور و تلاش استاندار است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با اشاره به اینکه تثبیت پایانه مرزی یزدان یکی دیگر از خواست‌ها بود، بیان‌کرد: سال‌های قبل آیت الله رئیسی ایام اربعین از پایانه مرزی یزدان بازدید کردند و آن زمان افسوس خوردند که چرا از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

اسحاقی افزود: همچنین در مورد دانشگاه بزرگمهر قاین امروزه به لطف دولت انقلابی این دانشگاه تثبیت شده است که دانشگاه بزرگ خارج از مرکز استان است.

وی با اشاره به مشکلات بخش زرشک خراسان جنوبی گفت: در حال نزدیک شدن به فصل برداشت زرشک در استان هستیم، اما مردم هیچ انگیزه‌ای برای برداشت آن ندارند چرا که کشاورزان و زرشک کاران متضرر شده‌اند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه ما انبارهای پر از زرشک در خراسان‌جنوبی داریم، گفت: باید در زمینه رفع مشکلات زرشک کاران تدبیری بیندیشیم.

اسحاقی یادآور شد: تنها کارخانه شیر خراسان جنوبی در قاین حدود ۲ سال است که تعطیل شده و خواست ما این است که این کارخانه راه‌اندازی و خراسان جنوبی به کارخانه شیر مجهز شود.

کد خبر

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه