ارسال به دیگران پرینت

در واکنش به رفتار غیرانسانی صهیونیستها با اسرا؛

حماس خواستار تظاهرات فلسطینیان در روز جمعه شد

جنبش حماس در بیانیه ای تأکید کرد که اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر تنها نیستند و مردم فلسطین و مقاومت این کشور آماده فداکاری و حتی جنگ علیه دشمن اسرائیلی برای آزادی آنان هستند.

حماس خواستار تظاهرات فلسطینیان در روز جمعه شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور فعال و خشمگینانه فلسطینیان در نزدیکی مکان‌های حضور نظامیان اسرائیلی در اراضی اشغالی شد.

این جنبش با تأکید بر اینکه رفتار رژیم صهیونیستی با اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم مغایر با اصول و ارزش‌های انسانی است، تصریح کرد که اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران تنها نیستند و مردم فلسطین و مقاومت این کشور آماده فداکاری و حتی جنگ علیه دشمن اسرائیلی برای آزادی آنان هستند.

حماس در پایان خاطرنشان کرد که ملت فلسطین اکنون در مرحله تاریخی و انقلابی دفاع از ارزش‌های خود به سر می‌برد.

گفتنی است که بر اساس اعلام کمیته اسرای فلسطین، زندانبانان صهیونیست پس از فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع، اقدامات تلافی‌جویانه را علیه دیگر اسرای فلسطینی در بند این رژیم ترتیب دادند.

طی یک هفته اخیر، اقدامات صهیونیست‌ها علیه سایر اسرای فلسطینی شامل انتقال شماری از زندانیان بخش دو زندان جلبوع به النقب بوده است.

علاوه بر این، امکان استفاده از تلویزیون برای اسرا ممنوع شد و ۵ تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به اتاق بازجویی برده شدند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه