ارسال به دیگران پرینت

تا ۳ روز دیگر سفارتی در افغانستان نخواهیم داشت

مشاور امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که از ابتدای ماه آینده میلادی یعنی ۳ روز آینده، واشنگتن دیگر سفارتی در افغانستان نخواهد داشت.

تا ۳ روز دیگر سفارتی در افغانستان نخواهیم داشت

 «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» اعلام کرد که کشورش از ابتدای ماه سپتامبر (۱۰ شهریور) در افغانستان دیگر سفارتی نخواهد داشت.

مشاور امنیت ملی آمریکا بدون اشاره به تبعات ۲ دهه اشغالگری نظامیان خارجی به سرکردگی تروریست‌های آمریکایی در افغانستان در این مصاحبه گفت: در حال بررسی انجام حملات دیگر علیه داعش در افغانستان هستیم.

«جیک سالیوان» در ادامه ادعا کرد: کشورش قادر به مقابله با تروریسم در افغانستان بدون حضور نظامی در این کشور است! طالبان به صورت پنهانی و آشکار گفته است که پس از ضرب‌الاجل ۳۱ آگوست (۹ شهریور) نیز اجازه ایجاد گذرگاه امن برای خروج شهروندان آمریکایی از افغانستان را خواهد داد!

این در حالیست که افغانستان یکشنبه ۱۵ آگوست و پس از فرار اشرف غنی رئیس جمهور پیشین این کشور از کابل به دست طالبان سقوط کرد؛ اما تبعات ۲ دهه اشغالگری نظامیان خارجی به سرکردگی تروریست‌های آمریکایی در این کشور مشهود است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه