خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

اقتصاد صنعتی ایران نیازمند دگرگونی اساسی است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به اینکه اقتصاد صنعتی ایران نیازمند دگرگونی اساسی، گفت: باید یک برنامه جامع توصعه اقتصادی داشته باشیم.

اقتصاد صنعتی ایران نیازمند دگرگونی اساسی است

سرهنگ حسن حبیبی عصر شنبه در حاشیه بازدید از تنها تولیدکننده کپسول اکسیژن در استان گیلان اظهار کرد: راه اندازی کلینیک صنعتی توسط بسیج مهندسین سپاه گام بزرگی در راستای احصا مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی بوده است و با این کار تلاش شده گره‌ای از مشکلات گشوده شود.

وی افزود: گروه‌های تخصصی و اقشار، متناسب شرایط محلی و منطقه‌ای در بررسی و حل مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و مناطق مختلف حوزه خود فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به عزم جدی سپاه در تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، گفت: از روزهای ابتدایی همه گیری کرونا سپاه و بسیج به میدان مبارزه با کرونا آمد و در کنار درمان بوده است و این مسیر ادامه دارد.

حبیبی به تهیه و توزیع ۵۰۰ کپسول اکسیژن توسط سپاه قدس اشاره و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی سپاه از کادر درمان تا پایان کرونا ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح طرح واکسیناسیون در استان، افزود: طرح واکسیناسیون با مشارکت سپاه و کادر درمان در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه اقتصاد صنعتی ایران نیاز به دگرگونی اساسی دارد، گفت: ضعف ساختاری صنایع، اقتضا می‌کند که ابتدا دولت سیزدهم در چارچوب نظام برنامه ریزی هدفمند، یک استراتژی جامع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

حبیبی ادامه داد: بهره گیری از دانش و ایده‌های صاحب نظران اقتصاد، اساتید دانشگاه‌ها و شرکت دانش بنیان در جهت اصلاح ساختار اقتصاد صنعتی مؤثر است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه