ارسال به دیگران پرینت

دمنوش‌های گیاهی برای سلامتی و شادی (قسمت دوم)

آیا به دنبال بهبود طبیعی سلامت خود هستید؟ خوب، چطور است با نوشیدن چای گیاهی بیشتر، این هدف را تحقق ببخشید؟ نوشیدنی‌هایی که از قرلر گرفتن گیاهان خشک در آب گرم تهیه می‌شود.

دمنوش‌های گیاهی برای سلامتی و شادی (قسمت دوم)

آیا به دنبال بهبود طبیعی سلامت خود هستید؟ خوب، چطور است با نوشیدن چای گیاهی بیشتر، این هدف را تحقق ببخشید؟   نوشیدنی‌هایی که از قرلر گرفتن گیاهان خشک در آب گرم تهیه می‌شود.  

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، چای‌های گیاهی مملو از آنتی اکسیدان‌ها و سایر مواد سالم هستند و انرژی را افزایش داده و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند و در نتیجه باعث ایجاد حس آرامش می‌شوند. در ادامه‌دهنده معرفی برخی از دمنوش‌های سالم و گیاهی می‌پردازیم:

چای آویشن

آویشن مملو از آنتی اکسیدان‌های فراوان است و ممکن است به کنترل التهاب و کاهش فشار خون کمک کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی قوی است.

چای بابونه

به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند و باعث آرامش سیستم عصبی پاراسمپاتیک می‌شود. همچنین می‌تواند برای درمان اختلالات گوارشی استفاده شود.

چای روبوس

فشار خون و گردش خون را بهبود می‌بخشد. همچنین می‌تواند مو‌ها را قوی‌تر کرده و سلامت پوست را حفظ  کند. روبیوس همچنین می‌تواند باعث کاهش وزن شود.

چای گزنه

در مبارزه با عفونت چای گزنه بسیار مفید است، سایر خواص چای گزنه شامل کاهش قند خون، فشار خون و کلسترول بد است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه