ارسال به دیگران پرینت

حزب‌الله لبنان خبر دیدار هیئت حزب با رئیس سازمان اطلاعات مصر در بیروت را رد کرد

حزب‌الله لبنان اطلاعات مطرح شده در سایت اینتلیجنس آنلاین درباره سفر رئیس سازمان اطلاعات مصر به بیروت و رایزنی‌اش با رهبران حزب‌الله درباره بحران لبنان، وضعیت سوریه و روابط با حماس و گروه‌های فلسطینی را تکذیب کرد.

حزب‌الله لبنان خبر دیدار هیئت حزب با رئیس سازمان اطلاعات مصر در بیروت را رد کرد

 یک مقام عالی‌رتبه حزب‌الله لبنان گفت، آنچه در سایت اینتلیجنس آنلاین درباره دیدار امنیتی مصر با حزب‌الله لبنان به منظور کمک به پرونده آتش‌بس در غزه به دلیل روابط حزب‌الله با مقاومت فلسطین منتشر شده، صحت ندارد.

این مسؤول عالی‌رتبه گفت، این خبر کلا بی‌اساس است و عباس کامل، وزیر اطلاعات مصر به ضاحیه جنوبی بیروت سفر نکرده است. او تاکید کرد، عباس کامل با هیچ رهبر حزب‌الله ملاقاتی نداشته است.

این در حالی است که سایت اینتلیجنس آنلاین امروز،‌ سه شنبه گزارشی را منتشر کرد که گفته بود، عباس کامل در ۱۰ ژوئیه و ۱۲ اوت به ضاحیه جنوبی بیروت سفر و با هیئت رهبری حزب‌الله ملاقات کرده است.

طبق گزارش این سایت، این دیدار بعد از آن انجام گرفت که سفیر مصر در لبنان مقدمات سفر را با نشست‌هایی از طریق رهبران واحد ارتباطات و هماهنگی حزب‌الله یعنی وفیق صفا فراهم کرد.

براساس گزارش مذکور، کامل با رهبری حزب‌الله لبنان بحران لبنان و وضعیت سوریه و نیز روابط حزب‌الله با حماس و گروه‌های مقاومت فلسطین را بررسی کرد.

این گزارش می‌افزاید، کامل به رهبری حزب‌الله تاکید کرده مصر آماده تلاش به عنوان ضامن آتش‌بس در غزه است.

طبق این گزارش، استراتژی جدید مصر را کامل، معتز زهران، سفیر مصر در واشنگتن و فایز ابوالنجا، مشاور عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در امور خارجه تدوین کرده‌اند.

طبق این گزارش، استراتژی جدید مصر در تلاش برای دست یافتن به مساعدت حزب‌الله در تثبیت آتش‌بس در غزه است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه