ارسال به دیگران پرینت

توهینی از سوی پلیس البرز به کادر درمان نشده است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: هیچ‌گونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچ یک از مأمورین انتامی این استان صورت نگرفته است.

توهینی از سوی پلیس البرز به کادر درمان نشده است

یدالله رنجبرپور با اشاره به کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم صدور مجوز تردد برای کادر درمان اظهار کرد: صبح روز ۲۷ مرداد ماه یک نفر که خود را پزشک بیمارستان یکی از شهرستان‌های مجاور استان البرز معرفی می‌کرد به ایست و بازرسی اتوبان کرج - قزوین مراجعه وبا ارائه برگه مجوز فاقد اعتبار (ابطال تمامی مجوزهای صادره از سوی مراجع مختلف) درخواست عبور از گیت را می‌کند که مأمورین با سعه صدر نامبرده را به حاشیه اتوبان هدایت می‌کنند تا موضوع مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

وی بیان کرد: پس از مدتی فردی که خود را مدیر بیمارستان مذکور معرفی می‌کردبه مأمورین مراجعه و بالحنی توهین‌آمیز و پرخاشگرانه با آنها شروع به مشاجره لفظی می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز تصریح کرد: پس از گذشت حدوداً ۳۵ دقیقه جانشین پلیس راهور ناجا سردار حسینی که در حال بازدید از محورهای مواصلاتی استان بوده در محل ایست بازرسی حاضر می‌شود که در این حین مدیر بیمارستان به سردار مراجعه و مجدداً پرخاشگری می‌کند.

وی ادامه داد: سردار حسینی وی را به آرامش دعوت کرده سپس با وجودپرخاشگری‌های صورت گرفته و برخلاف شیوه نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به خانم پزشک که در ورودی گیت حضور داشت اجازه تردد می‌دهند.

رنجبرپور خاطرنشان کرد: همچنین بررسی‌ها حاکی است که هیچ‌گونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچیک از مأمورین صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره در کنار و همراه کادر درمان به منظور قطع زنجیره بیماری کروناست، متذکر شد: از مردم استان و تمامی افرادی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی این استان را دارند تقاضا کرد که تا آنجا که ممکن است از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا مأمورین زحمتکش نیروی انتظامی بتوانند با نشاط و آرامش فکری بیشتری به مأموریت خود بپردارند تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه