ارسال به دیگران پرینت

کارگردان «گاندو» به سراغ «عقاب ارس» می‌رود| همکاری سینمایی با روایت فتح

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما گفت که قرار است «عقاب ارس» را با همکاری جواد افشار بسازد.

کارگردان «گاندو» به سراغ «عقاب ارس» می‌رود| همکاری سینمایی با روایت فتح

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول فراهم آوردن مقدمات ساخت یک فیلم سینمایی و یک سریال برای شبکه نمایش خانگی هستم و تا یک ماه آینده این کارها به نتیجه می‌رسد. قرار است فیلمی تحت عنوان «عقاب ارس» را بسازیم که این فیلم به موضوع مقاومت سه مرزبان در هشتاد سال پیش در پل ارس می‌پردازد. فیلمنامه این اثر توسط اکبر تدبیری نوشته شده و به نظرم قصه خوبی دارد.

وی افزود: طبق توافقات و مذاکراتی که با بنیاد فرهنگی روایت فتح داشتیم قرار شد «عقاب ارس» را با همکاری این بنیاد بسازیم و طبق پیش بینی‌ها به نظرم بتوانیم تا یکی دو ماه آینده آن را کلید بزنیم.

تهیه کننده «تک تیرانداز» توضیح داد: طبق آخرین صحبت‌هایی که کرده‌ایم قرار است جواد افشار کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده بگیرد. ما از اول سال به صورت جدی توافقات را انجام دادیم تا بتوانیم «عقاب ارس» را جلوی دوربین ببرم. قرار است بخشی از این فیلم در شمال غرب کشور، بخشی در اطراف تهران فیلمبرداری شود و با توجه به اینکه بخشی از فیلم به ابتدای حمله نیروهای بعثی به کشور می‌پردازد، «عقاب ارس» در جنوب کشور هم جلوی دوربین می‌رود.

اصغری اظهار کرد: به نظرم در این عرصه نهادهایی می‌توانند فیلم‌های موفقی تولید کنند که مدیریت فهیم و کاربلدی داشته باشند و موضوعات استراتژیک را مد نظر قرار دهند که خوشبختانه این اتفاق سال گذشته رخ داد و «تک تیرانداز» توانست با پشتیبانی و حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن انقلاب دفاع مقدس به تولید برسد البته از همان موقع هم با دوستان روایت فتح به ویژه مدیرعاملش؛ سید یاشار نادری گفتگوهایی داشتیم و طرح «عقاب ارس» را مدنظر قرار دادیم. آقای نادری هم به شدت علاقه مند بودند این قصه به تولید برسد از همین رو در ماه‌های اخیر مراحل تحقیق و نگارشش انجام شد به همین ترتیب در حال حاضر فیلمنامه «عقاب ارس» به طور کامل آمده است و امیدوارم همین روزها شرایط تولیدش فراهم شود.

وی گفت: ما در حال مذاکره با بازیگران هستیم، امیدوارم تا آخر همین ماه این مرحله نیز انجام شود و شرایط تولید کاملاً قطعی شود. من به حوزه مقاومت علاقه دارم و با فیلم‌های دفاع مقدس سینمای حرفه‌ای را آغاز کردم بنابراین دوست دارم در همین ژانر فعال باشم البته اگر موضوعات دفاع مقدسی و مقاومتی در دست نداشته باشم به اجبار به سراغ فیلم‌های اجتماعی می‌روم.

اصغری در پایان اظهار کرد: اگر فیلمنامه اجتماعی خوبی باشد تهیه کنندگی آن را به عهده می‌گیرم اما به هر حال علاقه‌مندی من به حوزه سینمای دفاع مقدس است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه