ارسال به دیگران پرینت

روحانی در جلسه هیات دولت:

مخدوش کردن توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی اتمی،‌ بازی در زمین دشمن است

رییس جمهور با اشاره به اصل 113 قانون اساسی،‌ گفت که این اصل روی دوش من سنگینی می کند.

مخدوش کردن توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی اتمی،‌ بازی در زمین دشمن است

رییس جمهور گفت: اگر کسی بخواهد توافق بین دولت ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را مخدوش کند در زمین دشمن بازی کرده و معلوم است اینجا اهداف دیگران اجرا و عمل می شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه ۶ اسفند) هیات دولت،‌ اظهار کرد: اصل ۱۱۳ قانون اساسی که رئیس جمهور را مسئول اجرای قانون اساسی می داند، روی دوش من سنگینی می کند.

وی افزود: اصل ۵۷ قانون اساسی تصریح می کند که هیچ قوه ای حق ندارد در امر سایر قوا دخالت کند. ما مداخله نداریم چون قوای سه گانه استقلال دارند.

رییس جمهور در ادامه بیان کرد: توهین به شخص حسن روحانی اهمیتی ندارد، اما توهین به رئیس جمهور درست نیست.

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: اگر کسی بخواهد این توافق بین دولت ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را مخدوش کند در زمین دشمن بازی کرده و معلوم است اینجا اهداف دیگران اجرا و عمل می شود.

وی ادامه داد: اداره کشور پیچیدگی های فراوانی دارد که اجرای آن کار ساده ای نیست و نمی توان با احساسات و هیجانات و فریاد و شعار کشور را اداره و با دشمن مقابله و برنامه ریزی کرد.

رییس جمهور گفت: در قانون اخیر مجلس هم قانون را صد درصد اجرا کردیم، اما هنرمندانه و هوشمندانه به گونه ای عمل کردیم که آژانس هم گفت ایران نمی خواهد همکاری نکند.

روحانی گفت: دولت جدید آمریکا عملیات تروریستی اقتصادی را فورا متوقف کند. ما در برجام حرف می زنیم و بر برجام حاضر نیستیم حرف بزنیم. از این خبرها نیست که بخواهید دو ماده به برجام اضافه کنید.

این خبر تکمیل می‌شود...

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شهروند ارسالی در

      آیا اصول ۱۰ ، ۲۸ ،۲۹ ، ۳۱، ۳۴، ۴۸، ۵۰ و... چطور به اینها پرداخته شده است ؟ یا اینکه مغفول مانده است؟فرصت پرداختن پیدا نشده است؟و فرصت از دست رفته است؟؟؟؟؟؟؟.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه