ارسال به دیگران پرینت

فورد تمام خودروهایش را در اروپا تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی می‌کند

شرکت فورد با اتخاد یک سیاست جدید و پیشرو در حوزه خودروهای الکتریکی در قاره اروپا، اعلان کرده است که این کمپانی قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۱۶ تمام خودروهای مسافری خود را تمام برقی یا هیبریدی کند. اینکه وسایل نقلیه تا سال ۲۰۳۰ تمام برقی خواهند بود

فورد تمام خودروهایش را در اروپا تا سال ۲۰۳۰ الکتریکی می‌کند

شرکت فورد با اتخاد یک سیاست جدید و پیشرو در حوزه خودروهای الکتریکی در قاره اروپا، اعلان کرده است که این کمپانی قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۱۶ تمام خودروهای مسافری خود را تمام برقی یا هیبریدی کند. اینکه وسایل نقلیه تا سال ۲۰۳۰ تمام برقی خواهند بود به این معناست که شرکت فورد،‌ یک نقشه راه کاملا رو به جلو نسبت به دیگر خودروسازان اروپایی را خواهد داشت. از نظر تجاری این شرکت در نظر دارد که دو سوم از کلیه خطوط تولید خود را تا سال ۲۰۳۰ به تولید خودروهای هیبریدی و یا تمام الکتریک اختصاص داده باشد.

از همین رو برای رسیدن به این اهداف،‌ شرکت فورد یک سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری به مدت دوسال برای احداث کارخانه‌ای بزرگ برای مونتاژ و تولید قطعات خودروهای الکتریکی در شهر کلن آلمان در برنامه پیش روی خود دارد. این قسمتی از سرمایه‌گذاری ۲۹ میلیارد دلاری در مقیاس جهانی است که این شرکت به تازگی جزئیاتی از آن را اعلان کرده بود و از تمرکز این شرکت برای ورود به دنیای خودروهای الکتریکی خبر می‌دهد.

از طرفی اوضاع رقبا (و یا شرکای جاری) هم بد نیست، به عنوان مثال، وولکس واگن، هم متعهد شده است تا سال ۲۰۲۵ ۱/۵ میلیون ماشین الکتریکی تولید کند، درحالی که مرسدس بنز اعلان کرده است تا دو سال آینده شش ماشین تمام الکتریکی وارد بازار می‌کند.

شرکت از فورد از لحاظ فروش تجاری از تمام رقبا پیش‌روتر است، اما در فروش وسیله نقلیه در اروپا از تویوتا عقب مانده و در جایگاه نهم قرار دارد. با سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در شهر کلن آلمان، هزینه‌های تولید در سرتاسر اروپا به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. در حالی که این شرکت در کارخانه خود در شهر کلن آلمان سرمایه‌گذاری می‌کند ، با فروش کارخانه‌ها و حذف بیش از 10 هزار شغل ، هزینه های قابل توجهی را در سایر نقاط اروپا کاهش داده است. با توجه به این کاهش و فروش تجاری ، فورد در گزارش فصلی به سود خود در اروپا بازگشته است.

شرکت ورد سرمایه‌گذاری در کارخانه کلن را "مهمترین فورد در طول یک نسل" خواند. این شرکت وعده داده است تا طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در این خصوص منتشر کند.

 

 

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه