ارسال به دیگران پرینت

واکنش به حذف نام امام از بیانیه ۲۲ بهمن:

روحانی: کام ملت را تلخ کردید

هیئت وزیران در جلسه عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ بهمن) که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد. در این جلسه روحانی با ابراز تاسف از غربت امام راحل در بیانیه رسمی ۲۲ بهمن سال جاری، گفت: کام ملت شیفته و عاشق امام در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از این بابت بسیار تلخ شد.


روحانی: کام ملت را تلخ کردید

هیئت وزیران در جلسه عصر امروز ( یکشنبه ۲۶ بهمن) که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری آقای قاسم سلیمانی دشتکی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه ، استاندار جدید خوزستان را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

روحانی ضمن ابلاغ سلام به علما، نخبگان، بزرگان، قبایل، عشایر، اقوام و مردم غیور خوزستان، از استاندار جدید خواست خدمت به مردم شریف این استان را توفیق الهی و عبادت بزرگ محسوب کند و تا روز آخر خدمت، همچون روز اول با نشاط، روحیه و جدیت، از هیچ کوششی فروگذار نکند.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان بخصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

در این جلسه همچنین وزرای اطلاعات و کشور از برنامه سازماندهی شده اخلال در نظم عمومی و توهین به رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن گزارش دادند و آن را ادامه تخریب‌های سازمان یافته ای دانستند که از سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون ادامه و استمرار یافته است.

روحانی با ابراز تاسف از غربت امام راحل در بیانیه رسمی ۲۲ بهمن سال جاری، گفت: کام ملت شیفته و عاشق امام در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از این بابت بسیار تلخ شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      الحمدلله جناب روحانی نیاز به تخریب ندارد خودش واسه ی خودش اینکار رو میکند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه