ارسال به دیگران پرینت

بازگرداندن ۸۷ هزار خودرو از جاده های مازندران، از اول آذر تا کنون

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی یعنی از یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۸۷ هزار خودرو برگشت و ۴۳ هزار خودرو جریمه شدند.

بازگرداندن ۸۷ هزار خودرو از جاده های مازندران، از اول آذر تا کنون

فارس: رئیس پلیس راه مازندران گفت: از آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی یعنی از یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۸۷ هزار خودرو برگشت و ۴۳ هزار خودرو جریمه شدند.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در شهرستان ساری با اشاره به بارش‌ها در محورهای شمال و لغزندگی محورهای کوهستانی استان مازندران، اظهار کرد: احتمال ریزش و رانش معمولا بعد از ایام بارندگی بالا است که باید در این زمینه رانندگان به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه در محورهای شمال تشدید می‌شود،گفت: بحث اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروها در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول یادآور شد: از آغاز اعمال محدودیت‌های کرونایی یعنی از یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از ۸۷ هزار خودرو برگشت و ۴۳ هزار خودرو جریمه شدند.

قدمی با اشاره به انسداد روزانه محور کندوان، بیان کرد: محور کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته مسدود می‌شود و سوادکوه و هراز به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شدند.

وی با هشدار نسبت به پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه